درمانگرانی که در خط مقدم جهاد هستند + فیلم

پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف مدت‌هاست در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول جهاد هستند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان گلستان ارتش در کنار دیگر مراکز درمانی، یکی از خطوط مقدم مبارزه با کروناست. بسیاری از کادر درمانی این بیمارستان‌ها، مدت‌هاست خانواده خود را ندیده‌اند و مشغول جهاد در عرصه پزشکی هستند.

 

 


بیشتر بخوانید: باور‌های غلط مردم در خصوص ویروس کرونا (قسمت سوم) + موشن گرافیک 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Hong Kong
یزدانی
۱۰:۲۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
پرستاری و کادر درمان بیشترین ضربه رو از سرپرستاران و مدیران پرستاری خورده این افراد بی غیرت به دلیل چسبندگی فراوان به میز ،و پست و مقام حاضرند نهایت خوش خدمتی را به بالادستی ها بکنند هر چند که به قیمت از بین رفتن سلامت و آرامش پرسنل باشد
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۰۸:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
مدتهاست مدیران پرستاری از کمبود پرستار در بیمارستانها خبر میدهند بارها گفته شده که یک پرستار ده تا پانزده بیمار دارد که یک تنه قادر به حمایت از این تعداد بیمار نیست و این امر باعث ایجاد نارضایتی بیماران و آسیب به نظام سلامت میشود اما متاسفانه هیچ اقدامی در جهت استخدام پرستاران صورت نگرفته و بدنه نظام سلامت با کمبود فروان به کار خود ادامه میدهد ، امروز لزوم تقویت سیستم پرستاری بر همگان عیان گردیده است .
امیدوارم دست اندرکاران سلامت و دولت از این پس برای نجات جان خود و جامعه به تقویت این قشر خدوم ، صبور و زحمتکش احتمام ویژه ورزیده و تبریک و تشکر از آنها مختص روزهای بحرانی نباشد .