فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی زراعی و تخریب بنا‌های غیر مجاز در چند روستا در این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف ۲ هتکار از اراضی کشاورزی در دره شهر

سرهنگ علی جمالوند اظهار فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : در سال‌های گذشته عده‌ای از افراد سودجو اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان کردند.

او افزود : مأموران پلیس، ۲ هکتار از اراضی ملی که توسط افراد سود جو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز تصرف شده بود با حکم قضائی رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان اداره جهاد کشاورزی ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده بیش از ۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: این مقدار زمین که مورد تعرض و تصرف غیر قانونی قرار گرفته بود، خلع ید و به دامان طبیعت بازگردانده شد و متهمان با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

سرهنگ جمالوندی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با زمین خواران و افراد سودجو که به اراضی ملی و کشاورزی دست درازی می‌کنند برخورد قانونی و قاطعانه انجام دهد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.