استاندار ایلام گفت: بیمارستان صحرایی تا دو روز آینده در ایلام راه اندازی می‌شود.

بیمارستان صحرایی تا دو روز آینده در ایلام راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در ارتباط با آخرین وضعیت استان در بحث کرونا گفت: تا امروز ۱۸ نفر مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته است.

او با اشاره به اینکه وضعیت استان به نسبت باقی نقاط کشور در بحث کرونا بد نیست، اضافه کرد: با این حال مردم و مسئولان استان این بیماری را جدی بگیرند و در این راستا مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا بایست به دقت و به طور کامل اجرایی شود.

استاندار ایلام افزود: یکی از مصوبات مهم کنترل مبادی ورددی استان است که این مهم در راستای حفظ سلامت شهروندان باید به شدت اجرا شود و افراد مشکوک با علائم کرونا به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

او ادامه داد : حتی افرادی که بعد از ابتلا به بیماری کرونا بهبود می‌یابند و ترخیص می‌شوند بایست تحت کنترل و قرنطینه باشند چراکه آن‌ها کماکمان ناقل این ویروس هستند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: برای این منظور یک بیمارستان صحرایی در آشیانه بالگرد استان ایجاد کرده‌ایم که در دو روز آینده راه اندازی می‌شود و افرادی که مشکوک به کرونا هستند و یا دوره نقاهت را می‌گذرانند در این بیمارستان قرنطینه می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.