مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در روز‌های پایانی سال جاری و آستانه نوروز ۹۹ طرح عابریار در تقاطع‌های پر تردد شهر اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز ۹۹ به رسم سال‌های اخیر طرح عابریار در تقاطع‌های پر تردد شهر از جمله خیام-بوعلی، عدل، شهرداری و پیغمبریه اجرا می‌شود.

جهانگیری افزود: این طرح از زمان اجرا در شهر قزوین تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته است و تأثیر بسزایی در آموزش قوانین ترافیکی به شهروندان به ویژه کودکان دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: در اجرای طرح عابریار سعی داریم از تن پوش‌های عروسکی و یا کاراکتر نمایشی حاجی فیروز برای آموزش قوانین ترافیکی به شهروندان به ویژه کودکان استفاده کنیم تا اثرگذاری آن را به حداکثر ممکن افزایش دهیم.

جهانگیری گفت: استفاده از این روش آموزشی بسیار مورد استقبال شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان قرار گرفته است و در کنار آن فضای مفرحی را در روز‌های پایانی سال که تردد شهروندان در معابر سطح شهر افزایش می‌یابد، ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار