رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: هنوز ورزشکارانی هستند که شرایط کسب سهمیه المپیک را دارند و برای دوری از بلاتکلیفی، باید انتخابات برگزار می‌شد.

داوری: برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی بهتر از بلاتکلیفی بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: همانطور که از قبل هم گفته شد برگزاری انتخابات بهتر از بلاتکلیف ماندن این فدراسیون است.

در رشته دو و میدانی تاکنون ۲ نفر سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده اند. همچنین تعدادی از ورزشکاران هستند که هنوز شرایط کسب سهمیه المپیک را دارند، پس در چنین شرایطی باید انتخابات فدراسیون برای دور بودن از بلاتکلیفی برگزار می‌شد.  

داوری در ادامه عنوان کرد:  پیش از این شاهد درخشش دو و میدانی بودیم و توانستیم  اولین مدال بانوان را در دوره مدیریتی من کسب کنیم. اگر همدلی وجود داشته باشد می‌توانیم شاهد تداوم درخشش دو و میدانی باشیم.

او گفت: از وزارت ورزش و علی‌نژاد معاون  توسعه ورزش قهرمانی  برای برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم. اعضای مجمع با وجود شرایط خاصی که از نظر شیوع ویروس کرونا وجود داشت در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه با همدلی برای دو و میدانی تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پایان اظهار کرد: دو ورزشکار پرتاب دیسک ما رکورد‌های خوبی دارند، اما متاسفانه از آن‌ها بی خبریم و نمی‌دانیم کجا هستند. محمدرضا وظیفه‌دوست در پرش ارتفاع رکورد ۲.۲۵ متر را به ثبت رسانده، اما ۴ سال است که از او بی خبر هستیم. با توجه به شرایطی که برای این رشته اتفاق افتاد من نمی‌توانم  به مدیریت مجید کیهانی در ۴ سال گذشته ایراد بگیرم،  چرا که  او  تلاش زیادی برای رشته دو و میدانی کرد.


بیشتر بخوانید:وفشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار