کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : شرایط آرام و پایداری هوای بسیار دلپذیر و بهاری که در حال حاضر در جو منطقه داریم همچنان تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان، گفت : شرایط آرام و پایداری هوای بسیار دلپذیر و بهاری که در حال حاضر در جو منطقه داریم همچنان تا پایان هفته ادامه دارد.

او گفت : طی این مدت به استثنای افزایش تدریجی دما و گرم‌تر شدن هوا و در بعضی ساعات افزایش پوشش ابر، پدیده خاص دیگری را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موج ناپایداری طی هفته آینده به جو استان خبر داد و افزود: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده موج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کند که این موج در بعضی از ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.

او سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را سنقر با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با حداکثر ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دمای این مدت کرمانشاه بین ۲ تا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.