مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بازرسی و نظارت بر بازار توزیع مواد بهداشتی مورد نیاز مردم همچنان به صورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پس از شیوع بیماری کرونا در کشور برخی سودجویان دست به احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در بازار زدند.

او گفت : به منظور مقابله با این افراد و تامین نیاز‌های مردم گشت‌های ویژه تعریزات حکومتی به همراه دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و دیگر ارگان‌های مربوطه تشکیل شد.

 مدیرکل تعزیرات حکوکتی استان کرمانشاه،گفت: گشت‌های ویژه نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی در ۲ شیفت صبح و عصر به صورت ویژه بر بازار نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهند کرد.

جودکی از مردم خواست که هرگونه گران فروشی یا احتکار در زمینه ماسک و مواد ضدعفونی کننده را از طریق شماره‌های ۱۳۵ و ۱۱۱ به تعزیرت حکومتی اعلام کنند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این سازمان تاکنون ۵۱۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد بهداشتی انجام داده است.

محسن دارابی افزود: بازرسان و تلاش‌گران معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان، در شرایط کمبود اقلام بهداشتی به دلیل سوء استفاده برخی فرصت‌طلب از داروخانه‌ها، عطاری‌ها، سوپرمارکت‌ها، تجهیزات پزشکی و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.

او افزود: در این بازدید‌ها ضمن بررسی تمامی موارد مرتبط با قوانین نظام صنفی، ۳۲ واحد صنفی متخلف را نیز شناسایی و آنان را به منظور صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.