شریف ابراهیمی گفت: با محتکران و کسانی که اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مردم را احتکار می‌کنند با جدیت و به سرعت برخورد می‌شود.

شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  با بیان اینکه سلامتی مردم در اولویت دستگاه قضایی است گفت: با محتکران و کسانی که اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مردم را احتکار می‌کنند با جدیت و به سرعت برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: چند مورد پرونده تخلف و احتکار در استان در درست جمع آوری بوده و به سرعت نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده اقدام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان افزود: از مردم درخواست می‌شود تا به توصیه‌های بهداشتی مسئولین توجه کنند و ضمن خوددداری از مسافرت‌ها در خانه‌های خود بمانند.

شریف ابراهیمی با بیان اینکه به دستور معاون اول قوه قضائیه از امروز رجوع به دادگاه‌ها و دادسرا‌ها ممنوع است افزود: مردم می‌توانند موارد مورد رجوع خود را از طریق سامانه عدل ایران و دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی و شماره‌های فکس دادگاه‌های استان پیگیری کنند.

او افزود: اولویت دستگاه قضایی پیگیری و تامین سلامت مردم بوده و با دوره گردها، فروشگاه ها، مراکز خرید و مراکزی که با مردم در ارتباط هستند و موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه نیاز است مردم به توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند افزود: از هرگونه ممانعت افراد با درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برخورد می‌شود، زیرا بیماری یک فرد می‌تواند سبب بیمار شدن بسیاری از افراد دیگر شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.