واحد فضای سبز منطقه ۶ شهرداری اهواز در جهت استقبال از نوروز ۹۹ اقدام به کاشت ۵۵۰ متر مربع نشاء گل فصلی در عرصه سبز منطقه کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا سودانی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: سالانه انواع گل و گیاه زینتی طبیعی با طرح فرش در چندین نقطه از شهر ایجاد می‌شود که مورد استقبال و خرسندی شهروندان و مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

او افوزد: شهرداری منطقه ۶ در همین زمینه و به منظور کاشت گل‌های فصلی با طرح فرش گل و ایجاد فضای سبز فرح بخش برای برطرف کردن نیاز‌های روحی و دور شدن از فضای بی روح سنگی، اقدام به تسطیح و شیب بندی و کاشت ۵۵۰ متر مربع ازانواع نشاء گل فصلی در چند نقطه از محدوده این منطقه کرده است.

سودانی بیان داشت: طرح کاشت گل‌های متنوع طبیعی با عطر و بوی دلنشین که مخصوص رویش فصل بهار می‌باشد با چند هدف در دست اقدام قرار دارد که ایجاد روحیه نشاط و شادابی و برطرف کردن خستگی‌های روزانه از شهروندان و همچنین ترویج فرهنگ کاشت، نگهداری و ایجاد فضای سبز طبیعی از اهم این اهداف بود.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: خیابان کسایی، خیابان شیخ بهاء، پل علوی، میدان انقلاب و خیابان الهادی نقاطی است که طرح‌های مختلف کاشت نشاء گل فصلی در آن ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.