یک چترباز در اقدامی جالب با سگ خود از صخره‌ای که بیش از ۶۰۰ متر ارتفاع داشت به پایین پرید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام جالب یک چترباز جوان که با سگ خود از یکی از صخره‌های بلند کشور سوئیس به پایین پرید به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. " برونو والنته" ۳۸ ساله با سگ ۶ ساله خود  از صخره‌ای که ۶۰۰ متر ارتفاع داشت  به پایین پرید. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است او را در حالی که آماده انجام پرواز با سگ خود در منطقه " لاوتربرونن" کشور سوئیس می شود نشان می‌دهد.

این ویدئو توسط یکی از دوستان والنته، با نام " جوک سومر " تهیه شد. جوک با خوش شانس خواندن سگ والنته که نامش کازوزا" است گفت که این سگ اکنون خوش شانس‌ترین سگ در جهان است. ابتدای ویدئوی منتشر شده والنته را که به همراه کازوزا آماده پرواز می شوند نشان می دهد. لحظاتی بعد آن‌ها با هم از بالای صخره پرواز می‌کنند. در ویدئوی منتشر شده این سگ که به نظر می‌رسد در حال لذت بردن از پرواز در آسمان است دیده می‌شود.

والنته، صاحب این سگ در این باره گفت: «هنگامی که قصد پرواز داشتم به ذهنم رسید که چه کسی می‌خواهد از کازوزا مراقبت کند. ناگهان ایده‌ای به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم تا با سگم این پرواز را انجام دهم. کازوزا پس از پرواز بسیار آرام بود و به نظر می‌رسید اصلا دچار تشویش نشده اشت.»

انتهای پیام/

برچسب ها: چتربازی ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سگ خیلی دوستش داره ولش نمی کنه
آخرین اخبار