معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: یکی از مهمترین برنامه های اجرای طرح استقبال از بهار، پاکسازی محله به محله است که در نقاط مختلف شهر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی خوشگرد، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از آغاز طرح استقبال از بهار در فردیس خبر داد و گفت: پاکسازی محله به محله یکی از اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس در طرح استقبال از بهار است.

خوشگرد افزود: این طرح با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نگهداشت شهر، در محله های مختلف شهر فردیس اجراء می‌شود.

او گفت: طرح پاکسازی محله به محله به طور جهادی و به منظور پاکسازی مناطق مختلف شهر در زمینه آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و اغتشاشات بصری و زیست محیطی در محله های مختلف فردیس اجرا می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان اینکه ۲ سفره هفت سین و ۱۰ اِلِمان نوروزی برای استقبال از بهار و نوروز ۹۹ در فردیس نصب می‌شود، افزود: طرح استقبال از بهار در قالب پاکسازی، جمع آوری زباله و نخاله، رُفت و روب، لکه گیری آسفالت، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی، حذف زوائد بصری، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل‌های بهاری، رسیدگی به مبلمان شهری، هرس زمستانی و … عملیاتی می‌شود.

خوشگرد گفت: فضاسازی شهر با محوریت سال نو و بهار طبیعت، نصب نمادهای نوروزی، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان‌های محلی، تعویض و اصلاح تجهیزات ترافیکی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک از مهمترین فعالیت‌های شهرداری فردیس در طرح استقبال از بهار است.

انتهای پیام/خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.