فرمانده انتظامی شهرستان مرند از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، فرمانده انتظامی شهرستان مرند از پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دهقانی گفت: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان مرند و مشکلاتی که مصرف قلیان در این خصوص ایجاد می‌کند، ارائه سرویس قلیان در چایخانه‌ها و سفره خانه‌ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان به طور کلی ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او افزود: در این رابطه تیم دایره اماکن پلیس اطلاعات با همکاری نمایندگان بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره ورزش و جوانان پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای طرح‌هایی از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی بازدید و با واحد‌های صنفی متخلف و بی توجه برخورد شد .

او افزود: به ۱۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دهقانی گفت: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک بوده و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدار‌های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در مور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.