نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست در خانه هایشان بمانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از مردم خواست در خانه هایشان بمانند.

متن پیام به شرح زیر است:

«حلاوت و شیرینی روز‌های آخر سال با ابتلای تعداد زیادی از هموطنان عزیز و گرانقدرمان به ویروس کرونا و درگذشت شماری از مبتلایان، مبدل به تلخی شد که اینجانب ضمن طلب آمرزش و رحمت واسعه الهی برای قربانیان و صبر و سلامتی بازماندگان، شفا و بهبودی کامل یکایک مبتلایان به ویژه هم استانی‌های عزیزمان را آرزومندم.

از نخستین روز‌های شیوع این ویروس، شاهد خدمات و مجاهدت‌های خالصانه جامعه ایثارگر سلامت بودیم که بی وقفه در صف اول مبارزه با کرونا، جهاد و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار داده و دل در گرو صیانت از جسم و جان هموطنان و هم استانی‌های مبتلا بستند.

بی تردید قلم از بیان نقش آفرینی سفیدپوشان دلسوز و سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز جانفشانی در جهت ریشه کنی و مقابله با ویروس کرونا قاصر و الکن است که این عزیزان همچون رزمندگان دفاع مقدس هشت ساله به واژگانی، چون همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی جان تازه‌ای بخشیدند.

با عنایت به شرایط بسیار حساس روز‌های پیش رو صمیمانه از عموم هموطنان و هم استانی‌های گرامی می‌خواهیم که با همدلی و همراهی، مراقبت جدی و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس، از مسافرت، تجمع و گردهمایی و البته تردد‌های غیرضرور جداٌ خودداری نموده و حتی الامکان در محل امن منزل خود حضور داشته باشند و فرصت با هم بودن را هر لحظه مغتنم شمارند که زندگی همین لحظه‌هایی است که به امید فردای بهتر، ممکن است ساده از آن بگذریم.

امید که با همت و تلاش شبانه روزی مسئولان علی الخصوص اقدامات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مرکز و استان و همچنین همکاری و همدلی مردم شریف، هرچه زودتر، شاهد کوتاه شدن سایه شوم این ویروس منحوس از سر کشور باشیم تا سختی و مرارت و دشواری این روزها، جای خود را به نسیم آرامش و نشاط و بهروزی ایران و ایرانی بدهد.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار