سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:آماده‌سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا کذب و شایعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،عصر امروز برخی صفحات شبکه‌های مجازی با انتشار عکسی غیر واقعی و نسبت دادن آن به شهر ارومیه باعث ایجاد جو روانی و نگرانی‌های مردم شدند.
 
کیومرث پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، با تکذیب خبر آماده‌سازی سالن ورزشی تختی اورمیه برای مقابله با کرونا  گفت: در هیچ یک از اماکن ورزشی استان چنین اتفاقی رخ نداده است و این عکس مربوط به استان آذربایجان غربی نیست.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان پیرو ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت و پیشگیری از کرونا و هماهنگی‌های ستاد استانی با تمام قدرت و امکانات در صورت نیاز در خدمت مردم و جامعه پزشکی است، ولی تاکنون چنین درخواستی از ما نشده است.
 
پوراندوست گفت: در شرایط فعلی باید بیش از پیش آرامش به مردم تزریق شود و انتشار چنین عکس‌ها و خبر‌های نادرستی باعث نگرانی مردم خواهد بود.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان گفت: همه ما با همدلی و رعایت نکات بهداشتی و اصول پیشگیرانه به لطف الهی کرونا را شکست خواهیم داد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.