شهردار مهاباد از تعطیلی پایانه مسافربری این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کامران فاتح شهردار مهاباد، با اعلام تعطیلی پایانه مسافربری این شهرستان گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان و با توجه به تردد خودرو‌های مسافربری از جمله اتوبوس به شهر‌های تهران و سایر شهر‌های درگیر با ویروس کرونا و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال این ویروس توسط مسافران، تا اطلاع ثانوی پایانه مسافربری شهر مهاباد، تعطیل است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صد‌ها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، پنج‌هزار و ۸۲۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۱۴۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در آذربایجان‌غربی نیز تاکنون نتیجه ۴۲ آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، ۲ نفر جان خود را از دست داده، ۹ نفر از بیمارستان ترخیص شده و ۲۰ نفر همچنان بستری هستند.

در مهاباد نیز تاکنون ۲ مورد مثبت از این بیماری مشاهده شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.