فرماندار ایذه گفت: تاکنون مورد مثبت به ویروس کرونا در ایذه مشاهده نشده است و ورودی‌های شهرستان برای جلوگیری از شیوع کرونا کنترل می‌شوند.

حسین لامی زاده فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تاکنون مورد مثبت به ویروس کرونا در ایذه مشاهده نشده است و ورودی‌های شهرستان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس کنترل می‌شوند.

او افزود: تاکنون چند مورد مشکوک به کرونا در ایذه مشاهده شده که پس از انجام آزمایشات مربوطه منفی شد و ظهر امروز یک شخص در شهر ایذه بیهوش شده که پس از انتقال به بیمارستان، تست اولیه آن منفی و نمونه فرد مورد نظر به مرکز استان ارسال شده است.

لامی زاده بیان داشت: خوشبختانه تا کنون هیچ تست کرونایی در ایذه مثبت نشده است و حدود دوهفته تمام ورودی‌های شهرستان (اهواز-ایذه، دهدز، پیان) برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنترل می‌شوند و باتوجه به پیگیری‌ها و اقدامات جدی در امر مبارزه با ویروس کرونا شهرستان در وضعیت سفید قرار دارد.

فرماندار ایذه تصریح کرد: برا پیشگیری‌های بیشتر اکیپی ویژه از نیروی انتظامی، هلال احمر و مرکز بهداشت در ورودی‌ها ایذه مستقر می‌باشد و تست‌های مربوطه گرفته می‌شود.

این مقام مسئوا گفت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان از ورود مسافران نوروزی جلوگیری می‌شود که در صورت ورود، به سوی جاده کمربندی جهت عبور از شهرستان راهنمایی می‌شوند و مسیر خوزستان باز است، اما ایذه به علت پیشگیری و حفظ وضعیت موجود تا اطلاع ثانوی پذیرای مهمانان نوروزی نیست.

او اظهار داشت: کسانی که مسئولیت فضای مجازی را به عهده دارند درج هرگونه اخبار نامعتبر به صورت جدی پیگیری و دنبال می‌شود و با خاطیان برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.