به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت : سامانه پاسخگویی و مشاوره ۱۱۵ در مورد بیماری کرونا با ۱۰ خط برای ارائه مشاوره به هم استانیها و پاسخ به پرسشهای آنان همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) راه اندازی شد .
ارداقیان اضافه کرد : با شماره گیری ۱۱۵ و انتخاب شماره ۱ به این سامانه متصل شوید و پرسشهای خود را در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم، شیوههای گندزدایی دست ها، سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح کنید .
او افزود : خط ملی ۴۰۳۰سامانه ۱۹۰ و ۱۶۶۰ برای پاسخگویی به سوالات مردمی در مورد کروناست .
انتهای پیام/ا