جمعی از خواهران بسیجی تبریز ماسک پزشکی تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،جمعی از خواهران بسیجی پایگاه ۲۹ بهمن حوزه ۶ حضرت سمیه سپاه شهر تبریز در حرکتی خودجوش و انقلابی اقدام به تولید ماسک‌های ویژه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا کرده‌اند.

فرحناک فرمانده این پایگاه گفت: خواهران فعال در این بخش در عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و بسیج همگانی برای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت خودجوش و مردمی فعالیت می‌کنند.

فرحناک افزود: کارگاه از سه روز قبل و با تلاش جمعی از خواهران بسیجی حوزه فعال شده است و ۳۵ نفر در یک شیفت کاری از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر در این کارگاه مشغول هستند و تاکنون نیز ۳۰۰ ماسک مخصوص بیمارستانی و پزشکی تولید کرده اند.

او با بیان اینکه پارچه‌های مورد نیاز این ماسک‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شودگفت: همه ماسک‌های تولیدی در این کارگاه به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل می‌شود و اگر نیاز باشد آمادگی افزایش شیفت‌های کاری را داریم.

فرحناک به سایر فعالیت‌های پایگاه ۲۹ بهمن حوزه ۶ حضرت سمیه سپاه تبریز اشاره کرد و گفت: سمپاشی و ضدعفونی کردن پارک بانوان، پل هوایی نصف راه و مجتمع‌های مسکونی ظفر، ۲۹ بهمن و آتیه از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار