پذیرش مسافر و فعالیت اماکن پذیرایی مازندران که از سوم اسفند ممنوع شده بود در تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.

عباس مهدوی مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه بر اساس نخستن تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در سوم اسفند ماه جاری، فعالیت واحد‌های پذیرایی در استان ممنوع شده بود، افزود: تعطیلی و عدم پذیرش مسافر هم اکنون نیز در استان در حال اجرا است.

او افزود: با توجه به شیوع کرونا، عدم پذیرش مسافر در تعطیلات نوروزی نیز اجرا می‌شود و مازندران امسال پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود.

عباس مهدوی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان از سوم اسفند فعالیت مجتمع‌های توریستی دولتی مازندران نیز لغو شده بود و این مراکز اجازه پذیرش مسافر را نداشتند و در تعطیلات نوروز نیز نخواهند داشت.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: متاسفانه خبری در فضای مجازی منتشر شد که سفر به برخی استان‌ها ممنوع است و اسم مازندران در میان این استان‌ها نبود که این خبر واقعیت ندارد.

او تاکید کرد: مازندران نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و تمامی اماکن گردشگری استان تعطیل خواهند بود.

عباس مهدوی گفت: گروه‌های بازرسی بر نحوه اجرای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا استان و تعطیلی اماکن گردشگری، ویلا‌های استیجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها نظارت می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه این محدودیت‌ها برای حفاظت از سلامتی و جان هموطنان است، افزود: ستاد خدمات نوروزی نیز در استان فعال نخواهد بود به همین دلیل مسافران به خواست مردم مازندران مبنی بر خودداری از حضور در استان احترام بگذارند و تا پایان شیوع کرونا ویروس به مازندران سفر نکنند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.