مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: نتایج آزمایش دو بیمار دیگر مشکوک به کرونا در تربت حیدریه مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بنا بر گزارش واصله از نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه؛ تعداد دو نمونه دیگر مثبت اعلام گردید و بر این اساس تعداد بیماران مثبت قطعی مبتلا به کرونا در تربت حیدریه به شش نفر افزایش یافت.

او ادامه داد: با توجه به افزایش رو به رشد مبتلایان در سراسر کشور که عمده آن بدلیل توجه نکردن به تذکرات مسئولین ذیربط در وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی است بدون شک در روز‌های آینده با افزایش این آمار در منطقه مواجه خواهیم بود که می تواند برای سلامت مردم خطرآفرین باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و خارج  نشدن از منزل به جز در موارد ضروری به جلوگیری از شیوع بیشتر و مهار این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بابا تو مشهد اونم گلشهر رو انتخاب کردین برای درمانگاه امام سجاد که بیمارهای کرونایی رو بیارن؟ اخه جایی از این کم امکانات تر و اسیب پزیر تر نبود؟
از طرفی رفت و امد های مردم و خانواده های بیمار و نانوایی هایی که اطراف هستن و خلاصه از جلوی فاجعه در این پایین شهر جلوگیری کنید