رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان توصیه‌های مسئولان امر را جدی گرفته و از هرگونه مراجعه غیر ضروری به دادگستری‌ها خودداری نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در راستای پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در واحد‌های قضایی و اداری قوه قضائیه و سلامتی مردم عزیز، لازم است شهروندان توصیه‌های مسئولان امر را جدی گرفته و از هرگونه مراجعه غیر ضروری به دادگستری‌ها خودداری نمایند.

او افزود: مراجعان به واحد‌های قضایی جز در مواردی که بنا به تشخیص قاضی حضور آن‌ها در جلسه رسیدگی ضرورت دارد، مطالبات خود را به صورت لایحه به محاکم ارسال نمایند.

بهرامی اضافه کرد: اصحاب پرونده باید از آوردن افراد غیرمرتبط و همراهان غیر ضروری در دادگستری جداً خودداری نمایند، بدیهی است در صورت مراجعه این افراد به محاکم ضمن رعایت اصول حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از ورود ایشان جلوگیری خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین مراجعان محترمی که جهت رسیدگی به پرونده خود در دادگاه حاضر می‌شوند باید از همراه داشتن وسایل اضافی همچون موبایل و کیف دستی خودداری کنند.

بهرامی گفت: لازمه مقابله مؤثر با بیماری کرونا توجه دقیق به مسائل بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها است و بر این اساس از شهروندان و هم استانی‌های محترم درخواست می‌گردد تنها برای پیگیری اموری که انجام آن‌ها ضرورت و فوریت دارد به مراکز قضایی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.