رییس شورای اسلامی شهر سقز از تمدید تخفیف عوارض شهرداری تا پایان فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رضا اسعدی رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: شهروندان در مدت باقی مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه کنند.

او در بخش دیگری از انجام برخی کار‌های پیشگیرانه خبر داد و افزود: خرید بیش از ۴ هزار جفت دستکش و ماسک از طرف شورای اسلامی برای توزیع در محلات حاشیه و کمتر برخوردار شهر تصویب شده و در سایر زمینه‌ها نیز در صورت ضرورت و در حد توان تصمیم گیری خواهد شد.

اسعدی پیرامون حرکت‌های خودجوش و ایجاد کمپین‌های مردمی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: حرکت شایسته فعالین مدنی و فرهنگی شهرمان جای بسی خرسندی و افتخار است و از اینکه مردم خود آستین همت بالازده و به فکر شهرشان هستند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

اسعدی گفت: شهرداری متولی امور اجرایی شهر بوده و هر آنچه را در این زمینه در توان داشته با هماهنگی ارگان‌های دیگر به صورت برنامه ریزی شده انجام داده و اگر این خیرین و دلسوزان صلاح بدانند، برنامه‌های خود را با مسوولان ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری و فرمانداری ویژه سقز هماهنگ کنند تا به عنوان مجموعه واحد امور انجام گیرد.

او تاکید کرد: هدف همه ما، نجات شهروندان از این بلای کشنده است و وقتی در کنار هم باشیم، بی شک آن را شکست خواهیم داد بنابراین از مردم درخواست داریم علاوه بر بحث اقدام عملی در این زمینه، همدلی و همراهی همه گروه‌ها و طیف‌ها برای رسیدن به یک امر واحد که آن نجات همه شهروندان و سربلندی و پیشرفت شهر است، دست یابیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.