وزارت بهداشت عراق اعلام کرد ۸ مورد جدید در شهر‌های بغداد و نجف به ویروس کرونا مبتلا شده و تاکنون ۴ تن بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا در عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سومریه، سیف البدر، سخنگوی وزارت بهداشت عراق اعلام کرد ۸ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در شهر‌های بغداد و نجف اشرف گزارش شده‌اند و با این حساب شمار مبتلایان به این ویروس در عراق به ۵۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت عراق گفت با این‌که تاکنون ۴ تن بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، برای پیشگیری از کرونا، اقدامات لازم صورت گرفته است.

بسیج مردمی عراق، الحشد الشعبی نیز اعلام کرد یک بیمارستان صحرایی جهت قرنطینه و مداوای مبتلایان به ویروس کرونا در شهر الناصریه، مرکز استان ذی‌قار در جنوب عراق مستقر می‌کند.

این بیمارستان از‌پیش ساخته شده فردا به صورت رسمی در کنار بیمارستان امام حسین (ع) ناصریه نصب و آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چرا در کشورهای دیگه هرکه مبتلا به کرونا میشه نمیمیره فقط مبتلا میشن!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ولی در ایران این همه فوتی داریم واقعا چرا!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار