نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ائمه جمعه سیاست‌های کلی تبیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب در جامعه تبیین و از آن دفاع کنند.

تبیین سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر  به مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نماینده، ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان گفت: از آنجایی که در ماه دعا و استغفار قرار داریم امیواریم که همه ما بتوانیم از آن به نحو احسن بهره‌مند شویم.

او افزود:نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین مراکز فعالیت دینی هم آن‌ها و آموزه‌های دینی را تبیین و ترویج می‌کند و هم از آن‌ها دفاع می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت:وحدت ما در صورتی صحیح است که نتیجه آن به نفع مردم، نظام و انقلاب باشد که این اتفاق خوب در این استان شکل گرفت.

شعبانی ادامه داد:همه ما ائمه جمعه خودمان را موظف می‌دانیم که ضمن همراهی با سیاست‌های کلی تبیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب به تبیین آن در جامعه بپردازیم و از آن‌ها دفاع کنیم.

او بیان کرد:از همه کسانی که در شرایط اجتماعی موجود در حال جانفشانی هستند تشکر قلبی خود را اعلام می‌کنم و ارزوی صحت و سلامتی برای عزیزان دارم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان ادامه داد:حرکت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه که به لحاظ تحفظ سلامتی مردم در دو هفته گذشته نماز جمعه را تعطیل کردند را باید یک حرکت عقل محور دانست.

شعبانی بیان کرد:در سال ۹۸سختی‌های بسیاری داشتیم و شاید یکی از بزرگترین این سختی‌ها از دست دادن شهید عزیز شهید سلیمانی بود، ولی هرچند عظمت‌هایی نیز برای مردم و کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.