فرماندار تربت حیدریه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان جهت ارزیابی تجهیزات و آمادگی با عنوان مانور لحظه صفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه ظهر امروز در مانور لحظه صفر، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان جهت ارزیابی تجهیزات و آمادگی با عنوان مانور لحظه صفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور‌ها ارزیابی و تعامل بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف مدیریت بحران می‌باشد.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه تجهیزات و امکانات کافی در اختیار نیست، گفت:با توجه به نبود تجهیزات مدرن در اختیار مدیرت بحران شهرستان باید با تجهیزات در دسترس و با هماهنگی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها در مواقع بحران پاسخگوی نیاز‌های جامعه باشیم.

در ادامه فکوری معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: با توجه به سیر صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح کشور و احتمال افزایش تعداد مبتلایان این ویروس در سطح شهرستان باید همه دستگاه‌های مدیریت بحران جهت مقابله و پیشگیری آمادگی کامل را داشته باشند.

او تصریح کرد: به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های امدادرسان دستورالعمل پیشگیری و آمادگی در برنامه‌های عملیاتی تحت عنوان برنامه عملیات در شرایط اضطرار " EOP " به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است که دستگاه‌های مربوطه موظف اند آن را کامل کرده و جهت بررسی به مدیریت بحران شهرستان تحویل داده تا مشخص شود اعضای مدیریت بحران با چه امکانات و تجهیزاتی آماده اقدامات بعدی باشد.
 
انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.