فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی این شهرستان در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است و به جهت حفظ سلامتی مردم و مقابله با سرایت ویروس کرونا، میهمانان و مسافران را پذیرش نمی‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی که محل تجمع ورزشکاران است تا بعداز عبور از بحران تعطیل شده است و رعایت نکات بهداشتی در اغذیه فروشی‌ها و نانوایی‌ها هر روز بازرسی و نظارت می‌شود.

او گفت : همچنین با واحد‌هایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم و پوشی برخورد قاطعانه صورت گرفته و پلمب می‌شوند.

فرماندار سرپل ذهاب بر رعایت بهداشت از سوی نانوایی‌ها و عدم استفاده از پول نقد و استفاده از کارتخوان برای استفاده مردم تاکید کرد.

او از توزیع اقلام اساسی مردم به صورت عادلانه و با قیمت تعادلی بین مردم خبرداد.

جمالی نیا گفت: شیوع بیماری از هرنقطه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد از این رو باید همه مسوولان و مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به خصوص مردم از تردد‌های غیرضروری در بیرون از منزل خودداری کنند.

رعایت نکات بهداشتی در حین سوختگیری خودروها، ضدعفونی و شست و شوی خیابان‌ها و معابر و مکان‌های عمومی، استفاده از دستکش و ماسک برای پرسنل شهرداری، کنترل و تب سنجی در ورودی‌های شهر و جمع آوری کانکس‌های کارگری و مجردی از دیگر اقدام‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا است که جمالی نیا خواستار انجام آن در سرپل ذهاب شد.

او گفت: هیچ مشاور املاکی حق عقد قرارداد برای سکونت افراد غیربومی در شهرستان سرپل ذهاب را ندارد و در صورت مشاهده با عاملان برخورد قاطع می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.