بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای مهار ویروس کرونا با فعال کردن ۴۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی خود تاکنون بیش از ۱۰۶ هزار ماسک تولید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا این سازمان ۴۳ کارگاه اقتصاد مقاومتی خود را فعال کرد و با کمک جهادگران و خیران تاکنون ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک تولید و به صورت رایگان میان دستگاه‌ها و مردم توزیع شده است.

او، با بیان اینکه امروز نیز ۵ هزار ماسک در استان توزیع شده است، افزود: این تعداد از ماسک‌ها میان ۵ منطقه شهرداری رشت، آرامستان‌ها مجموعه نابینایان و بیمارستان‌ها و کادر درمان استان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۱۰۰ گروه جهادی ۸۶۲ نقطه از اماکن عمومی استان ضدعفونی و گندزدایی شده است، گفت: همچنین برای مهار و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی نیز میان مردم توزیع شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی افزود: همچنین جهادگران بسیج سازندگی سپاه قدس ۶۵۳ واحد آموزشی استان را نیز گندزدایی کردند.

او  از توان تولید کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی این سازمان خبر داد و تصریح کرد: در صورت تامین لوازم می‌توانیم ماسک‌های بیشتر تولید و به صورت رایگان میان مردم و دستگاه‌های مختلف توزیع کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از خیران و بازاریان خواست با مشارکت در امر تامین لوازم بهداشتی و ضدعفونی با این سازمان بیش از پیش کمک کنند تا بتوانیم با توزیع ماسک و اقلام بهداشتی میان مردم این ویروس خطرناک را هرچه زودتر مهار کنیم.

 

انتهای پیام/م.ع

 

برچسب ها: سپاه ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.