معاون کاهش تقاضا و‌ توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره اعتیاد زنان، توضیحاتی داد.

امیرحسین یاوری معاون کاهش تقاضا و‌ توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتیاد زنان، اظهار کرد: توجه به قشر زنان در راستای تحکیم و حفظ بنیان خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی همیشه جزء اولویت‌ها بوده است.

وی بیان کرد: برخی از اقدامات پیشگیرانه اعتیاد که ویژه جامعه زنان است، شامل؛ برگزاری دوره‌های آموزشی برای زنان همسران معتاد با همکاری سازمان زندان‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)،  اجرای دوره‌های آموزشی با کمک بسته‌ها و دستاورد‌های امور بین المللی برای زنان همسران مصرف‌کنندگان مواد مخدر است.

یاور خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات کمیته تخصصی زنان با دستورکار برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد با حضور نمایندگان دستگاه‌ها عضو در ستاد که اقدامات و برنامه‌های ویژه باعث کنترل و پیشگیری از اعتیاد در زنان شده است و برای سال آتی برنامه‌های مهم‌تری در این‌خصوص اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
آخرین اخبار