فعال سیاسی گفت: شیخ‌الاسلام و فاطمه رهبر شخصیت‌های مردمی و متعهدی بودند که سال‌ها در خدمت به نظام اسلامی تلاش کردند.

حسین شیخ الاسلام و فاطمه رهبر جزو سرمایه های نظام بودندقدرتعلی حشمتیان  نایب رئیس خانه احزاب ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درگذشت فاطمه رهبر و حسین شیخ الاسلام گفت: درگذشت دوست و برادر عزیزم جناب آقای شیخ الاسلام و خواهربزرگوارمان سرکار خانم فاطمه رهبرموجب تاثر و تالم فراوان شد.

او ادامه داد: این شخصیت های مردمی و متعهد سال ها در خدمت  به نظام اسلامی بودند و آشنایی بنده با این عزیزان از دوران همراهی با آنان در مجلس شورای اسلامی آغاز و سپس در همکاری در خانه احزاب تا امروز ادامه داشته است. اطلاعاتی که بنده از دوران جوانی تا آخرین سال های مجاهدت مخلصانه‌ این بزرگواران دارم، حاکی از آن است، که در نوجوانی در دوران طاغوت، در صفوف پر خطر حضور داشته اند و پس از پیروزی انقلاب و برپایی جمهوری اسلامی، در سنگرهای حساس و اثرگذار، خدمات صادقانه ای نظیر نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در نهادها و ارگان ها وسازمان های بین المللی را ارائه کرده اند.

حشمتیان خاطر نشان کرد: این مصیبت های بزرگ را به محضرمقام معظم رهبری و نمایندگان ادوارمجلس و احزاب کشور بویژه حزب موتلفه اسلامی و جامعه مهندسین و خانواده های محترم آنان و دیگر بازماندگان، دوستان و دوستدارانشان تسلیت عرض نموده و خود را در غم بازماندگان معزز شریک می دانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
روحشان شاد
آخرین اخبار