استاندار اردبیل بر حمایت از مغازه داران و صنوفی که به خاطر پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل می‌شوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل امروز در جلسه با نمایندگان اصناف استان گفت: در طول مدتی که به خاطر کرونا تعطیلی اصناف وجود دارد حمایت های لازم به خصوص در بحث هزینه برق، آب و گاز و مالیات انجام می شود.

او افزود: همه می دانیم بسیاری از بازاریان و اصناف ما چند ماه منتظر بودند تا در ایام عید کاسبی لازم را بکنند ولی با توجه به اینکه سلامت مردم و خود بازاریان از همه چیز مهمتر است فلذا برخی اقدام های پیشگیرانه ضرورت دارد.

استاندار اردبیل از صنوفی که برای تعطیلی مغازه هایشان در این ایام اعلام آمادگی کردند تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد بعد رفع بحران شرایطی فراهم شود که ایشان بتوانند جبران مالی کنند.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان نیز گفت: سازمان امور مالیاتی بر اساس قوانین و مقررات برای مبارزه با بیماری کرونا در کنار مردم هست و اصنافی که به منظور حمایت از طرح مبارزه با بیماری مغازه های خود را می بندند و ضرر می کنند یقینا هزینه ها لحاظ می شوند.

او  ادامه داد: هرگونه ترک کسب و عدم معامله نیز در کسر از درآمد مشمول مالیات لحاظ خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان اصناف از جمله طلافروشان، لوازم خانگی، بزازان، املاک، رستوران ها و ... اعلام آمادگی کردند که به خاطر جلوگیری از بیماری کرونا اصناف خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.