محرمی: امیدوارم سرود لیگ قهرمانان در زاگرب طنین انداز شود/ فوتبال در ایران و اروپا تفاوت‌های زیادی دارد

مدافع ایرانی دینامو زاگرب گفت:  دوست دارم در شهر زاگرب کرواسی صدای سرود لیگ قهرمانان اروپا طنین‌انداز شود و این هدفی است که با دینامو زاگرب دنبال می‌کنم.  

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محرمی مدافع ایرانی تیم فوتبال لوکوموتیو زاگرب همراه با تیمش در شهرآورد زاگرب به مصاف تیم هایدوک رفت و در این بازی عملکرد خوبی داشت.  

پس از این بازی سایت sportske کرواسی به سراغ لژیونر فوتبال کشورمان رفت و با او به گفت‌‎وگو پرداخت. محرمی درباره شهرآورد زاگرب و پیروزی تیمش در این دیدار اظهار داشت: خیلی وقت بود که هایدوک را نبرده بودیم و پیروزی در این بازی برای ما ارزش زیادی داشت. این پیروزی برای باشگاه و هواداران لذت بخش بود. کنترل بازی دست ما بود و توانستیم به پیروزی برسیم. بازی کردن در چنین دیدار‌هایی لذت بخش است.

او در خصوص عملکرد خوبش در بازی با هایدوک و تمجید سرمربی حریف از او عنوان کرد: غیبت در بازی‌های قبلی، انگیزه من را بیشتر کرد و باعث پیشرفتم شد. خوشبختانه توانستم اعتماد سرمربی و هم تیمی هایم را جلب کنم. در حال حاضر بار همه چیز روی دوش من است و باید از سرمربی تشکر کنم که در چنین بازی حساسی به من اعتماد کرد. درباره تعریفی که سرمربی رقیب از من کرد باید بگویم که هر کسی این حرف را بزند خوشحال می‌شوم، اما این که سرمربی تیم حریف از شما چنین تعریفی کند حس بهتری دارد و نشان می‌دهد که شما راه درست را دنبال می‌کنید.


بیشتر بخوانید: رضایی: هواداران شارلوا می‌گویند تو برای تیم تلاش زیادی می‌کنی/ دوست دارم به کلوب بروژ برگردم


مدافع تیم دینامو زاگرب در خصوص زندگی در کرواسی گفت: وقتی به اینجام آمدم می‌دانستم کار سختی دارم، زیرا فرهنگ اینجا تفاوت زیادی با ایران دارد. این حرف درست بود، زیرا شرایط در کرواسی واقعا متفاوت بود و همین کارم را سخت‌تر می‌کرد. در ابتدا از فرهنگ و زبان کرواسی شناخت کافی نداشتم و در ابتدا شرایط برای من کمی سخت بود، اما با گذشت زمان خودم را با شرایط وفق دادم. هم تیمی‌ها و مربیانم به من کمک زیادی کردند.

محرمی در ادامه افزود: در حال حاضر با فوتبال اروپا به هماهنگی کافی رسیدم و به اعتقاد من این گام بزرگی در زندگی فوتبالی من است، با این سبک بازی خودم را وفق دادم و در شرایط مختلف و برحسب نیاز تیم، سبک بازی‌ام را تغییر می‌دهم. با این حال من فوتبال را در ایران یاد گرفتم و تفاوت زیادی بین فوتبال اروپا و ایران وجود دارد.  

او در خصوص کار کردن زیر نظر مربیان کرواتی مانند ایوانکوویچ،  بلیکا، تومیچ و اسکوچیچ، گفت: تمام این مربیان در زندگی فوتبالی من تأثیرگذار بودند. برانکو ایوانکوویچ به دینامو زاگرب پیشنهاد کرد من را جذب کنند. من زمان زیادی زیر نظر بلیکا کار کردم و نیم فصل اول را هم با تومیچ گذراندم.


بیشتر بخوانید: طارمی: انتقالم به الغرافه اجباری بود/ ممکن است فصل بعد در لیگ انگلیس بازی کنم


محرمی درباره بازدید اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران از باشگاه دینامو زاگرب  گفت: با اسکوچیچ صحبت کوتاهی داشتم و او به من گفت حتی اگر به تیم ملی دعوت نشوم، بازی‌های من را دنبال می‌کند. او به من انگیزه داد و ابراز امیدواری کرد بتوانم همین روند را ادامه دهم و پیشرفت کنم.  

مدافع دینامو زاگرب در پاسخ به این سوال که چه هدفی را با این تیم دنبال می‌کند گفت: می‌خواهم در بازی‌های بعدی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنم و عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم با دینامو زاگرب به قهرمانی برسم و بهترین اتفاقاتی که ممکن است، برایم رقم بخورد.  دوست دارم در شهر زاگرب صدای سرود لیگ قهرمانان اروپا طنین‌انداز شود و این هدفی است که آن را دنبال می‌کنم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار