رئیس دادگستری البرز گفت: دادگستری البرز به عنوان دادگستری پیشرو در کشور برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه اندازی سامانه های مختلف خدمات الکترونیک و تلفن گویا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس دادگستری استان البرز در بازدید از شعب کیفری یک و تجدیدنظر دادگستری استان البرز با اشاره به شرایطی که شیوع کرونا در خدمات دهی برخی دستگاه ها به مردم ایجاد کرده گفت: دادگستری استان البرز به عنوان دادگستری پیشرو در کشور برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه اندازی سامانه های مختلف خدمات برخط و الکترونیک و تلفن گویا کرده تا مراجعان احساس نیاز کمتری برای مراجعه به مراجع قضایی داشته باشند.

او افزود: همه این خدمات از طریق بخش خدمات رسانی غیر حضوری پورتال دادگستری استان البرز به آدرس dadgostari-al.ir قابل دسترس است.

او با اعلام کاهش مراجعات به دادگستری به دلیل ارائه خدمات الکترونیک، بخش دیگر اقدامات در شرایط پس از شیوع کرونا را مربوط به کیفیت خدماتدهی کارکنان قضایی و اداری عنوان کرد و افزود: برای این منظور به کلیه واحدها اعلام شده که به کارکنانی که به این بیماری مبتلا شده اند یا در شرایط مشکوک قرار دارند مرخصی اعطا شود و با اتخاذ تدابیر لازم در خدمات رسانی قضایی به مردم خللی وارد نشود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.