سرپرست باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌های این باشگاه کار سختی را در پیش دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز‌ها با سرپرستی علی فتح الله زاده کار بسیار سختی برای رفع پرونده‌های شکایتی بازیکنان خارجی سابق تیم دارد.

نامه شکایت گادوین منشا بازیکن سابق آبی پوشان به دست مدیران استقلال رسیده و آن‌ها برای پرداخت مطالبات گادوین منشا که چیزی در حدود ۶۸ هزار دلار است باید فکری کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش رسمی باشگاه استقلال به شایعه محرومیت


شکایت باشگاه پاختاکور ازبکستان از استقلال به دلیل طلب ۱۲۵ هزاردلاری اسماعیل گونکالوس ازدیگر پرونده‌هایی است که آبی پوشان درگیر آن شده اند.

همچنین شکایت بویان نایدنوف که قرارداد ۱/۵ ساله با استقلال داشت باعث شده تا این بازیکن خواهان دریافت طلبش از استقلال شود و این دادگاه تا چند روز بیشتر به استقلال فرصت نداده است.

از طرفی استقلالی‌ها اگر تا تاریخ بیست و دوم اسفندماه مبلغ ٩٣ هزار دلار طلب سرور جپاروف رو پرداخت نکنند از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و اگر آبی‌ها تا تاریخ بیست اسفندماه هزینه دادرسی حکم بویان را به دادگاه cas پرداخت نکنند حکم شکایت ٢٩٠ هزار دلاری این بازیکن لازم الاجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پرونده جدید انضباطی/ پاختاکور هم از استقلال شکایت می‌کند


استقلالی‌ها تا سه شنبه و پایان این هفته اگر فرصت لازم برای پرداخت پرونده‌ها را نگیرند با دردسر بدی روبرو می‌شود. فتح الله زاده سرپرست استقلال با وجود پرونده‌های شاکیان باید میلیارد‌ها تومان از حساب باشگاه پول پرداخت کند تا استقلال با محرومیت روبرو نشود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.