رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۱۵ هزارو ۵۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یکبار مصرف، ۵۱ لیتر الکل صنعتی و ۱۲۸ عدد مایع ضد عفونی کننده سطوح احتکار شده خبر داد.

کشف بیش ۱۵ هزار عدد انواع دستکش احتکار شده در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسن درستی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و در راستای مبارزه با احتکار مواد ضد عفونی و بهداشتی ماموران اداره اماکن با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری دستکش، مایع ضدعفونی کننده و الکل صنعتی مطلع شده که بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازدید از محل مورد نظر موفق شدند ۱۵ هزارو ۵۰۰ عدد انواع دستکش لاتکس و یکبار مصرف، ۵۱ لیتر الکل صنعتی و ۱۲۸ عدد مایع ضد عفونی کننده سطوح را از یک داروخانه کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

سرهنگ درستی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای فرد متخلف اظهار داشت: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زنجان اوشاقی
۱۹:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام،خدا لعنت کنه مسئولان بی کفایت رو هرجا میرم نه ماسک پیدا میشه و نه الکل و مواد ضدعفونی،اینارو کجا میبرن پس؟
Iran (Islamic Republic of)
زندانبان
۰۰:۰۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
پس این اقلام رو کجا می برن؟؟؟؟
چرا بیرون ماسک و الکل پیدا نمیشه