کشت محصولات کم آب وضعیت منابع آبی را بهبود می دهد

فرماندار صحنه گفت: ادارات در چارچوب قانون و مقررات و با جدیت و حساسیت بیشتر ، موضوعات مرتبط با تأمین آب‌ را در تمامی بخش های شهرستان دنبال کنند.

بحران اب به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضاحیدری فرماندار صحنه  با اشاره به کاهش قابل توجه بارندگی های منطقه در سال های جاری در مقایسه با سال های گذشته و میانگین بلند مدت تاکیدداشت: بحران منابع آب بسیار تهدید کننده و نگران کننده است و علائم فوق بحران در پیش است.

او گفت: ادارات ذیربط در چارچوب قانون و مقررات و با جدیت و حساسیت بیشتر ، موضوعات مرتبط با تأمین آب‌ را در تمامی بخش های شهرستان دنبال کنند.

او بیان داشت: اهمیت و هزینه های فراوان تامین آب در بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی مورد توجه بهره برداران منابع آبی قرار گیرد.

حیدری  بیان کرد: می توان با توسعه زیر بخش های کشاورزی از جمله ایجاد واحد های دامداری و صنایع تبدیلی وابسته ، در طول یک دوره زمانی برنامه ریزی شده و کشت محصولات کم آب در شهرستان ، وضعیت منابع آبی را بهبود بخشید تا انشااله نسل های آینده با مشکلات کمتری مواجه گردند.

 انسداد چاههای غیر مجاز؛اطلاع رسانی ممنوعیت کشت برنج؛پاکسازی زهکشی ها موجود ،رفع تصرف بسترهای رودخانه گاماسیاب و نصب کنتور هوشمند بر روی چاهای مجاز از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.