استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان از سوی ۲ تن از کاندیدا‌های معترض و نماینده شورای نگهبان تایید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از بازگشایی تعدادی از صندوق‌های اخذ رای با حضور نماینده شورای نگهبان و ۲ کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات در زاهدان و تایید صحت انتخابات توسط آنان خبر داد.

او گفت: براساس گزارش شورای نگهبان سالم‌ترین انتخابات در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: علیرغم اینکه در روز انتخابات هیچگونه شکایتی از روند برگزاری انتخابات واصل نشده بود، بعد از اعلام نتیجه در زاهدان عده‌ای معترض بودند و دلیل کافی و فنی برای بازگشایی صندوق‌ها وجود نداشت.

وی بیان کرد: با وجود نبود دلیل کافی و فنی قانونا نباید صندوق‌های اخذ رای بازگشایی می‌شد، اما به جهت رفع شائبه، با حضور نماینده شورای نگهبان و ۲ تن از کاندیدا‌های معترض حوزه انتخابیه زاهدان، هریک از این کاندیدا‌ها ۱۰ صندوق را معرفی کردند و از مجموع ۲۰ صندوق مقرر شد ۱۰ صندوق بازگشایی شود که اگر اشکالی در این صندوق‌ها مشاهده شد بقیه صندوق‌ها نیز باز شود.

موهبتی ادامه داد: بعد از بازگشایی صندوق سوم، کاندیدا‌های معترض با تایید صحت برگزاری انتخابات و مجریان انتخابات خواستار توقف بازگشایی صندوق‌ها شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار