مسئولان برخی استان‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، اعلام کردند که امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان‌های کشور و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، مسئولان برخی استان‌ها اعلام کردند امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

استان همدان

سعید شاهرخی استاندار همدان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروز ۹۹ بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان همدان پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود.

منطقه آزاد ماکو

جاده‌های ورودی به منطقه آزاد ماکو به روی مسافران و ورود خودرو‌های غیر پلاک شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت مسدود شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی برنامه‌ها بویژه در زمینه اسکان نوروزی و پذیرش اقامت در تمامی اقامتگاه هاو سایر اماکن برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۹ در این استان لغو شده است.

استان قزوین

جمالی پور استاندار قزوین در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: به منظور مقابله با کرونا ورود و‌خروج خودرو‌های غیر بومی ممنون است و کلیه ورودی‌های استان بسته می‌شود.

جمالی پور افزود: به مدت یک هفته همه هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و برنامه‌های عید لغو می‌شود و نمی توانیم میزبان مسافران باشیم.

منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بر اساس بخشنامه جدید وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی و تصمیمات اتخاذ شده در سازمان منطقه آزاد ارس، پذیرش گردشگران در مراکز اقامتی و گردشگری منطقه آزاد ارس ممنوع خواهد بود.

استان کرمان

محمدجواد فدایی استاندار کرمان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمان برای نوروز امسال مطلقا آمادگی پذیرش گردشگر را ندارد.

استان هرمزگان

فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت:بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، گردشگر در هرمزگان پذیرفته نمی‌شود و تا اطلاع ثانوی به گردشگران در استان، خدمات ارائه نخواهد شد.

استان گلستان

هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استان گلستان برای نوروز امسال به هیچ وجه پذیرش گردشگر ندارد و به تمامی هتل‌ها و متل‌ها ابلاغ شده تا از پذیرش گردشگر خودداری کنند.

ورودی استان گلستان از مازندران است؛ وقتی ورودی جاده و راه استان مازندران بسته می‌شود، در حقیقت ورودی راه استان گلستان بسته شده و رفت و آمد‌ها محدود می‌شود.

استان اصفهان

 عباس رضایی، استاندار اصفهان گفت :امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد، این اقدام برای حفظ سلامت هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

همچنین شهرداری قمصر اعلام کرد: ورود گردشگران داخلی و خارجی در پی شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال این ویروس تا اطلاع بعدی به این شهر ممنوع است.

پیش از این نیز شهرداری نیاسر هم از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهر خبر داده بود.

استان اردبیل

 اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: به منظور عزم ملی در شکست ویروس کرونا و حفظ جان میهمانان عزیز و شهروندان گرامی در ایام نوروز، امسال کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافر ها، مراکز گردشگری و آب درمانی ها تعطیل است.

استان مازندران

 احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران گفت: ایجاد هرگونه کمپ‌ عمومی گردشگری و برپایی چادر در محیط پارک‌ها و فضای روباز ممنوع است و مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی از پذیرش مسافر باید خودداری کنند.

استان گیلان

 ارسلان زارع، استاندار گیلان  گفت: در تعطیلات نوروزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ مسافری اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان استان گیلان در مدارس پذیرش نخواهد شد.

 استان یزد

  عباسعلی دانا فر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  به دلیل میهمان ناخوانده کرونا ویروس، مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم شهید دادرس، زائرسرای دانش تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مقرر شد مرکز خدمات درمانی و آموزشی فرهنگیان تا پایان سال به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه دهد.

همچنین ستاد کرونادر یزد  اعلام کرد تا فروکش کردن این بحران از پذیرایی، ‌اسکان و اقامت مسافرین معذور است.همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا همه اماکن اقامتی و گردشگری استان تعطیل است و با متخلفین برخورد قاطع می شود

استان کرمانشاه

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت:  به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی در کرمانشاه را نخواهیم داشت.

همچنین امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تمام اماکن و محوطه‌های تاریخی و موزه‌های این استان به علت شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است.

همچنین امیر شاه آبادی،فرماندار هرسین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید گردشگران و مسافران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است.

 این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای مقابله و مبارزه با انتشار ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع ثانوی خدمات گردشگری ارائه نمی‌شود.

استان فارس

اسکندرپور، شهردار شیرازگفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسرا‌ها و مهمانسرا‌ها ممنوع است.

طی سال‌های پیشین بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه‌مندان به سفر به شیراز می‌توانند در ماه‌های آینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

استان ایلام

سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام گفت:جهت پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن ممنوع است.

او از همه مسافران نوروزی داخل و خارج استان خواست سفر‌های نوزوزی خود را به زمانی دیگر و وقتی که موج کرونا فروکش کرد موکول کنند و در این ایام در استان محل سکونت خود باشند.

استان خراسان رضوی

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اقامت مسافران نوروزی را در واحد‌های غیررسمی اقامتی از جمله اماکن ورزشی و گردشگری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسرا‌ها و همچنین برپایی چادر‌های مسافرتی را در تعطیلات نوروز ممنوع اعلام کرد.

استان سمنان

علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت:علی رغم آمادگی همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۹، بدلیل مقابله با شیوع کرونا یروس و حفظ جان مردم، با پوزش از عموم مردم اعلام می‌دارد: امسال شرایط پذیرایی از مسافران ارجمند را نداریم و از تمام هموطنان گرانقدر درخواست می‌کنیم از سفر به "استان سمنان" خودداری کنند.

استان سیستان و بلوچستان

ابوذر کوثری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تمامی مهمان‌پذیرها، هتل‌ها و مکان‌های گردشگری در ایام عید نوروز تعطیل و پذیرش هر گونه مسافر و میهمان در این مکان‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خواهشن بشنید تو خونهاتون .تهرانی های عزیز نیاید شمال .عاجزانه خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همدان رو جا انداختید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اضافه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تنها راه ممکن برای جلوگیری از گسترش کرونا قرنطینه کردن شهرها هستش . اجازه ورود و خروج به کسی داده نشود .
United States of America
عزیزی
۱۰:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا فرهنگ مردم رو در این موضوع میشه دید
تو رو خدا تشریف نیارین استان ما
باز تعطیلات هست
تابستان دارید در اینده
چرا میاین الودگی گسترش میدید
ما به تنفس نیاز داریم
ما به امنیت روانی نیاز داریم
در جریان برف گیلان مسافران در راه مانده که اصولا از تهران و قم اومده بودند در رشت سبب انتقال ویروس کرونا شدند
حتی اگر اصلیتتون گیلانی هستش نیاین به خانواده های ما رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مردم تهران اینقدر فهیم باشند که تو این شرایط تا تطیل شد جاده ها را با ترافیک مسدود نگنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
چرا این باور غلط جا افتاده که تهرانیها همش میرن شهرستان در صورتیکه شهرستانیها هر 12 ماهه سالو تهرانن اصلا میان تهران کار میکنن مسافرکشی میکنن حالا هم حول مرشون داشته که تهرانیها شهرستان نیان. بابا ما نمیاییم فقط خواهشا شما هم نیاین یک سال نیاین بزارید ما هم یکم راحت تو شهر خودمون زندگی کنیم بدون ویروس وشلوغی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
که چه إه اییییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
دیروزاکثرداروخانه هاولوازم بهداشتی شهرستان میبدروسرزدم حتی یک دونه ماسک ویک قطره الکل پیدانشد.

ضمنابنده کارمندتامین اجتماعی هستم که داعیه بهداشت ودرمان رادارددرصورتیکه تاکنون تامین اجتماعی میبد باحجم ارباب رجوع بسیاربالاگندزدایی نشده فقط روزی یه ماسک ویک جفت دستکش بهمون میدندوالسلام رئیس اداره میگه نیروبرای گندزدایی نداریم؟!!!!!!!!!!1
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۰۹:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
لطفا با همکاری نیروی انتظامی ورودی تمام شهرهای ایران را برای یک هفته ببندید وفقط افراد بومی اجازه تردد را داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چند پیشنهاد مشخص
تلوزیون فیلم های جذاب نشون بده با بر نامه های جذاب در طول شبانه روز
مخابرات اینترنت کای فای مجانی به مردم بده تا سرگرم شوند
ماسک های مجانی ومواد شوینده ارزان در اختیار مردم قرار بدهند
ورودی های تمام شهرها برای یکهفته بسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این همه ظلم ،این همه بی توجهی به مردم ، شب روزکه دروغ نیست ، فرمودند بشناس منو ، اگر نشناسی ،چیزی را می فرستم نه تورا مشناسی نه منو .امیدواریم یه عده به خودشان بیایند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
امیداواریم که بعضی ها بفهمند .متاسفانه خیلی ها نمی فهمند وخودشان را به نفهمی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مسئولین خواب آگه قم قرنطینه شده بود الان کل مملکت فلج نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام همه شهرهارو لطفا قرنطینه کنید بعضی ها واقعا نمیتونن خونه بشینن پس گناه ماچیه ،مسئولین اگرجون مردم براشون مهمه پیگیری های لازم وانجام بدن به نظرم من اشتباه این بوده که شهر قم وقرنطینه نکردن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۴۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چه ربطی به قم داره ورودکرونا ازفرودگاه بوده قم همکه فرودگاه نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
الآن بالاترین آمار کرونا مال تهران است. اگه جلوی تهرانی ها را از اول گرفته بودند شهرهای شمالی اینقدر آلوده نمی شدند.
Iran (Islamic Republic of)
اعطم
۰۷:۱۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
من۶۳سالمه مغازه دارم ۲۴۰۰کرایه میدم شیش تا پلاتین تو کمرمه مجبورم برم مغازه چک دادم زندگی نمی پرسه چک وگرفتاری سوال نمیکنه هی نشستن ودستور میدن صاحب خونه وصاحب مغازه پول برق وگاز ودکتر ودوا نمیپرسه کرونا چیه وبا چیه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا دمت گرم حرف حق زدی کسانی که این حرف میزنن باید فکر همه را بکنند ما هم دلمون میخواد بریم کنار خانواده باشیم اما صاحب مغازه این چیزها را نمیدونه سر ماه کرایه میخواد وزن و بچه هم با باد هوا شکمشون سیر نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آمریکای جنایتکار چه بلایی سرتون آورد.همتون رو خونه نشین کرد. انقدر به این ویروس فکر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۲:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ورودی های خراسان شمالی که بین خراسان رضوی و گلستان و سمنان هست رو هم از همه طرف ممنوع کنید، تا از این بیشتر آلوده نشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
هیچ استانی تحت هیچ شرایطی به مسافران خدمات ارائه نکند.کسانی که در این شرایط به مسافرت غیر ضروری می روند در حق مردم عزیز ایران ظلم می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
nima
۰۰:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همدان رو چرا قرار ندادین.؟همدان هم مبتلا ب کرونا داره :-(
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اخه چرا مسافرت نریم ما که فقط عید و سالی ی بار صابکارمون اجازه مرخصی میده از روز اول قم قرنطینه میکردن حالا کل کشور تعطیل نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
توآزادی هرکجا دلت میخواد برو عزیزم غصه نخور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
یه عده از ما تو خونه پوسیدیم که این زنجیره انتقال ویروس قطع بشه بعد یه عده از شما خوش خوشین
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۰:۲۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
گفتی ما هم پوسیدیم از بس خونه موندیم
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۰۰:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چقد بگن نرید شمال. گوش شنوا ندارید فرهنگ داشته باشید بخاطر خودتون. میگن. مسافرت ندیده اید. یه بارم تحمل کنید اححح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اخر هفته، شمال، جوج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانشرقی وضعیتش خیلی خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اومدید مرودشت راه برگشتی ندارید. الفاتحه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۴۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام لطفا لطفا لطفا خواهش میکنم به استان کردستان نیاید محصوصا شهر سنندج با تشکر از هموطنان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا همه استان ها و شهرستان ها را قرنطینه نمی کنند.اگر به مدت یک هفته اینکار انجام شود مشکل مرتفع می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من چند ساله شهرستان نرفتم امسال که تصمیم گرفتم برم
رفتن به همه جارو ممنوع کردن
اینم شانسه مایه دیگه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۲۲:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
استان اذربایجان شرقی ورود به دهکده توریستی کندوان رو ممنوع اعلام کرده لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
شیک
۲۱:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اون کی بود میگفت ما به بهداشت چین اعتماد داریم. اونو بگیرین اعدامش کنین جونگ هوای جائو |:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام سمنان ممنوع شده یعنی از کمربندیشم رد بشیم فقط عبور نه توقف تو خود سمنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام
امروز جاده یزد کرمان و یزد به بندرعباس و بالعکس خیلی شلوغ بود.همه هم مسافر.
حتی چندین مسافر تو پارکینگ پر از زباله و‌ کثیفی ناهار میخوردن.


راهنمایی و رانندگی، نیرو‌ انتظامی، سپاه هر شهری جاده ها را ببندن و‌مانع مسافرت یک عده بی فکر خوش گذرون بشن که دیگه یک عده بی گناه مبتلا به ویروس نشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام. بااحترام به رانندگان کامیون از بعضی خیلی اندک از رانندگان کامیون گلایه داشتم که چرا اینقدر فرهنگشون پایینه که می آیند ادرار می کنند داخل بطری بعد از شیشه ماشین پرتاب می کنند بیرون. واقعا این کار درستیه که به بهداشت ومحیط ودیگران که در این مدت با ویروس کرونا درگیر هستیم این کار زشت رو انجام می دهند خودم خدا شاهده دیدم بچه های ضایعاتی جمع می کنند به این بطری ها دست می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مردم ایران باید خودشان مراعات کنند وتا پایان این وضعیت مسافرت نروند به نفع خودشان وعزیزانشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
مردم تهران اینقدر فهیم هستند که تو این شرایط شمال نروند.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به گوش اون دانشمندان برسانید مسیر دو طرف باید قرطینه بشه نه اینکه از تهران نشه بری شمال بعد اون شمالی از منطقه الوده بیاد تهران دوباره برگرد شهرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا شهرها رو قوروق نمیکنن مخصوصا تهرانو.ما بیشتر فامیلامون تهرانن میخوان بیان اینور.هر چی بهشون میگم نیاین عین خیالشون نیست میگن ما نمیترسیم.شما که عشق تهرانین بمونین همون جا دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانشرقی افتضاحه
چرا هیچکس به داد این استان نمیرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
امروز مازندران پر از مسافر بود
نمی دونم چی باید بگم
امیدوارم فهیم تر بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بعضیا زیادی خوشن
Iran (Islamic Republic of)
ariya
۱۹:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا همه استانا رو قرنطینه کنید. نمیگیم فقط قم، همه رو قرنطینه کنید!
ما همدانیا کل سالو تو بدبختی و مشکل داریم زندگی میکنیم. تابستونا از دست مسافرا واسه فرار از گرما تو ترافیک و در عذابیم، الان تو این وضعیت از دست مسافرای مریض. بابا گناه ما چیه؟ نمیتونید ببینید یه استانم کمتر آلوده شده؟ با چشم خودم ماشینای پلاک قم رو میبینم که سطح شهر تردد میکنن. فرهنگ خونه نشینی که ندارید حداقل بیماری رو به بقیه استانا گسترش ندید، تو شهر خودتون تفریح کنید. چرا اصلا نمیتونید بمونید خونه هاتون؟ بذارید تموم شه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
محض اطلاعات بهتره بیای قم ببینی چقدر پلاک همدان زیاده.نه تنها مسافر بلکه مهاجرم از همدان قم زیاده.آره به خداقسم ماهم خیلی دوست داریم این همدانی ها چه مسافر چه مهاجرهمه برگردن شهرخودشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
قم هم که گل و بلبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگه همون اول قم رو قرنطینه کرده بودن الان همچی اخباری نداشتیم و احتیاج به همچی طرنطینه هایی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
قم فرودگاه نداره، آلودگی از فرودگاه تهران به قم رسیده.
Germany
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آقا خراسان رضوی رو اجازه ندین وارد بشه کسی. میارن همه میگیرن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه جهالت برخی ادم ها تمامی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مسئولين قزوين خوابند؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دیگر بام ایران پذیرای هیچکدام از مهمانان نوروزی نخواهد بود بی خود و بی جهت به خود و به ماها زحمت ندهید با تشکر از ملت فهیم ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این طور که معلومه استان خوزستان جزو ممنوع‌ها‌نیست‌در صورتی ‌که این استان‌پذیرای‌خیلی‌از مسافرهای‌نوروزی‌لطفا‌مدیرهای محترم‌استان‌مخصوصا‌
اقایاستاندار‌رسیدگی‌بفرمائید با‌تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این طور که معلومه استان خوزستان جزو ممنوع‌ها‌نیست‌در صورتی ‌که این استان‌پذیرای‌خیلی‌از مسافرهای‌نوروزی‌لطفا‌مدیرهای محترم‌استان‌مخصوصا‌
اقایاستاندار‌رسیدگی‌بفرمائید با‌تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
Yjc لطفا پیگیری کن چرا با اینکه اول از قم شروع شده الان جاهای دیگه داره قرنطینه میشه اما همچنان قم تولیست نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اول از فرودگاه تهران وارد قم شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پس کجا بریم واقعا خاااااااااااااااااااااااااااااک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بیا پیش من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم با همچنین طرز فکر...بتمرگ تو خونت
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مشهد نیزقرنطینه شد واز پذیرفتن مسافران نوروزی معذوراست.لطفا نیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ببین دیگه چی شده که میگن مبدا این بیماری ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ایول همگی میریم همدان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مردم بزرگ و فهیم ایران لطفا بدون ضرورت به مسافرت نروید.مسئولین چقدر بگویند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا قم رو روزای اول قرنطینه نکردین ؟در ضمن اکثر اینایی هم که میرن شمال همشون شمالیهایی هستن که تو تهران اسکان دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
منم شمالی ساکن تهرانم ولی نمیرم. اجبار که نیست. الان مشکل کسانی هستند که ویلا دارند و دلشون نمیاد خالی بزارنش
Sweden
arman
۱۹:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از خودت یچیز داری میگی تهرانی ها زمان تعطیلات بیشترین مسافران شمال هستن بیشتر جنگلها و زمینهای کشاورزی نابود شده و ویلای تهرانی ها شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اخه قم مرز دریایی داره فرودگاه داره یا مرز زمینی با کشورای دیگه مطمون باش اگر قم رو هم قرنطینه میکردند باز هم کرونتا شیوع پیدا میکرد چون از شهر دیگه ایی وارد قم شده
اگه قرنطینه فایده داشت که الان بیماری از ووهان چین تو کل جهان پخش نمیشد
قبل حرف زدن یکم تفکر بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۴:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همون ها هم نباید بیان دوست عزیز
من گیلانم اوضاع خیلی خرابه بیمارستانا جا ندارن، کادر درمانی به اندازه کافی تو مشکل و کمبود داره کارشو انجام میده. مسافر بیاد اینجا مریض بشه به دردسر دکتر و پرستارا اضافه می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تهران از اول آلوده بوده پرواز ماهان تو تهران می شینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
میشه به عنوان عیدی اینترنت رایگان در اختیار مردم بذارین تا ما هم قول بدیم خونه بشینیم
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا قربانزاده
۰۰:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آدمی که لنگ پول یک ماه اینترنت باشه کرونا بگیره بهتره
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۰:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
فکر خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۰۱:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
گل گفتی ♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کل کشور رو قرنطینه کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا در مورد برخورد احتمالی شهاب سنگ با کره زمین مطلب بزارین ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
شهاب سنگ چیه
Iran (Islamic Republic of)
اهوازی
۱۴:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط استاندار خوزستان محدودیت سفر نگذاشته
Iran (Islamic Republic of)
Ss
۰۰:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خوزستانم نرید لطفاً. وضع خراب تر نکنید اصلا متوجه نیستن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه-اهواز
۰۱:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همشهری عزیز طبق معمول نوشدارو پس از مرگ سهراب میرسه.... وقتی سیل مهمانان نوروزی که از همه جا رانده شدن به سمت خوزستان سرازیرشد، اونموقع این جماعت تصمیمی در مورد ممنوعیت ورود مهمانان شایدبگیرند
Canada
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حالا محدودیت خراسان رضوی چیه. در کل که تمام اماکن اقامتی دیگه مثل هتل ها می تونن برن. عملا نصف این محدودیت ها بیفایده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فقط قرنطینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آذربایجان غربی چرا ممنوع نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانشرقی هم وضعیت خیلی خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام
واقعا چرا بعضی ها متوجه نمیشن نباید مسافرت کرد
بشنین داخل خونه هاتون
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۳:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هم وطن محترم لطفا شیراز نیایید و اگر امدید و با شما بدرفتاری شد ناراحت نشوید.
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ای والله درود بر شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کاکو ایول!
اگه مسافر اومد مثل امسال عید دم دروازه قرآن غرقشون کنید !!! ما کرونا را شکست می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
:/
۲۲:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
فکر کنم ما شمالیام باید همینکارو بکنیم-_-
خدایی ما خودمون از خونه هامون نمیایم بیرون اونوقت شما پامیشین میان شمال چیو ثابت کنین اینکه دنیا بدونین ما بی فرهنگیم؟ واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ای کاش استان همدان هم ممنوع میشد
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا کل جهان درگیر این ویروس هست !! فقط کشور ما (ایران) تو چشمه ؟؟؟؟!! خب ایران هم عین بقیه کشورها ..فوتی داره ،آمار بالا میره ، بهبود یافته داره و...!! فقط شما کشور خودمونا میبینید .. خب به آمار کشورهای دیگم سر بزن و یه نگاه بکن !! تازه دم پزشکان و پرستاران و... کشورمون گرم .. الان ما از لحاظ بهبودی بیماران تو جهان دومین کشور هستیم و تازه با اینهمه محدودیت و تحریم و... !! شما چرا سیاه نمائی میکنی ؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۱:۰۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
در دین اسلام ارزش جان یک انسان با کل بشریت یکی دونسته شده ، انسانها رو فقط آماری و عددی نگاه میکنی؟ حتی یک نفر هم زیاده ، باید از روز اول شفاف سازی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
منظورت کدوم سهرابه!
اون 80 تا کشور دیگه که گکرفتار کرونا شدند یا فقط ایران
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۵:۰۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
در جواب کامنت بالایی احمدی:
سیاه نمایی نمیکنه، اوضاع بده. آمار کشورای دیگه نه تنها دردی از ما دوا نمیکنه بلکه بیشتر نگران هم میشیم
کسایی که بهبود پیدا میکنن هم ممکنه دوباره مریض بشن