شهردار بندر ماهشهر گفت: عملیات میکروب زدایی‌ها تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در شهرستان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر گفت: خدمتگزاران مردم در شهرداری به صورت شبانه روزی جهت ضدعفونی و میکروب زدایی معابر و اماکن عمومی بندرماهشهر در حال انجام وظیفه هستند و ظرفیت‌های بسیار خوب دیگری همچون بسیج، منطقه سوم نیروی دریایی و صنایع پتروشیمی نیز در امر ضدعفونی به کمک شهرداری آمده اند.

او افزود: برخی معابر و نقاط شلوغ شهر که امکان ضدعفونی روزانه آن وجود ندارد هرشب از ساعت ۲۳تا ۵بامداد ضدعفونی و میکرب زدایی می‌شود.

نظارت بیان داشت: شهرداری علاوه بر خیابان‌ها و معابر، بسیاری از ادارات و ارگان ها، عابربانک ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، وسایل ورزشی عمومی، میادین، پایانه‌های مسافربری، پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، پیاده روها، اماکن متبرکه، مراکز درمانی و بازار‌های شهر را نیز به صورت روزانه ضدعفونی می‌کند.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج، منطقه سوم نیروی دریایی و صنایع پتروشیمی دست به دست یکدیگر داده و با اتحاد، همت و همدلی، به جنگ ویروس کرونا رفته اند و ضدعفونی‌ها را تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا از شهر ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.