دبیر جشنواره استانی هنری رسانه‌ای «جوانه» آن را محفلی برای معرفی استعداد‌های هنری و رسانه‌ای دانست.

سید حسین موسوی، دبیر جشنواره استانی هنری رسانه‌ای «جوانه» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه محوریت اصلی چهارمین دوره این جشنواره کشف استعداد دانشجویان است، گفت: پیش از این، محفل مناسبی در استان خوزستان برای دانشجویان هنرمند و ارائه آثار آنان وجود نداشت، لذا بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای معرفی و ارزیابی دانشجویان هنرمند در صدد برگزاری جشنواره «جوانه» برآمد.

او با اشاره به اینکه برگزیدگان جشنواره سپس به مراکز هنری معرفی خواهند شد، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بستر سازی مناسب طی ٣ دوره قبلی توانست گامی بلند در معرفی و هدایت این استعداد‌ها به مراکز هنری بردارد.

این جشنواره با هدف شکوفایی استعداد‌ها و تقویت مهارت‌های هنری رسانه‌ای دانشجویان در کارگاه‌های تخصصی و به نمایش درآوردن آثار دانشجویان هنرمند برگزار می‌شود.

موسوی بیان کرد: اهتمام ما در این جشنواره بر آن است تا استعداد‌های هنری و رسانه‌ای جوانان را کشف و آن‌ها را توانمند کرده و در ترویج و تعالی جامعه بکوشیم.

دبیر جشنواره استانی هنری رسانه‌ای جوانه موضوع آن را آزاد عنوان کرد و اظهار داشت: قالب‌ها شامل فیلم کوتاه، مستند، فیلم نامه، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، نشریه، موشن گرافیک، کلیپ و داستان کوتاه است.

سید حسین موسوی اذعان داشت: با توجه به تعطیلی‌های بوجود آمده به علت شیوع ویروس کرونا در کشور، مهلت ارسال آثار که تا تاریخ ٢٩ اسفند بوده تا ٢۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد تا به گفته وی «عزیزان بتوانند از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرند.»

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.