رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سه مبتلا به کرونا ویروس این شهرستان خوشبختانه وضعیت خوبی دارند و فقط یکی از این افراد به دستگاه تنفسی وصل است که حال وی نسبت به دو روز گذشته رو به بهبودی است.

علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: در حال حاضر سه مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در شهرستان رفسنجان داریم و تا این لحظه با دریافت جواب آزمایشات افراد مشکوک به کرونا خوشبختانه شاهد منفی بودن جواب آزمایشات آن‌ها بوده ایم و تاکنون به تعداد مبتلایان افزوده نشده است.

او افزود: هر سه فردی که به کرونا ویروس مبتلا شدند خوشبختانه وضعیت خوبی دارند و فقط یکی از این افراد به دستگاه تنفسی وصل است که حال وی نسبت به دو روز گذشته رو به بهبودی است.

اسماعیلی بیان داشت: افراد مبتلا به ویروس کرونا در رده سنی ۴۰ تا ۷۲ سال هستند.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ نفر بیمار تنفسی تب دار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان علی بن ابیطالب شهرستان رفسنجان بستری شدند و منتظر رسیدن جواب آزمایشات این افراد هستیم و فعلاً فقط یک بیمارستان برای خدمات رسانی به مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا اختصاص داده شده است که در صورت لزوم بیمارستان‌های دیگر را برای ارائه خدمات اضافه خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکید کرد: سه مورد قطعی به معنای این است که تعداد زیادتری از افراد مبتلا در جامعه وجود دارند بنابراین مردم باید به شدت نکات بهداشتی، شستن مکرر دست و پرهیز از مسافرت درون شهری و برون شهری را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار