کانون پرورش فکری گلستان فراخوان ماجرا‌های خانه ما را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در این فراخوان آمده است: با توجه به تعطیلی مدارس، مراکز فرهنگی هنری کانون و حضور کودکان و نوجوانان به‌همراه خانواده‌ها در منزل اقدام به انتشار فراخوان مسابقه با عنوان «ماجرا‌های خانه‌ما» کرده است.

در این فراخوان که با هدف مدیریت بهینه شرایط و ایجاد امنیت روانی برای کودکان و نوجوانان در زمینه ویروس کرونا منتشر شد، کودکان، نوجوانان به‌همراه والدین خود می‌توانند آثار خود با موضوع‌های ماجرا‌های خانه‌ی ما، تلاش پرستاران و کادر درمانی، نظافت و پیشگیری، لحظات شاد با هم بودن و ... را در قالب فیلم ۹۰ ثانیه، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و خوانش متن شعر، داستان و دلنوشته ارسال کنند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را بهمراه مشخصات کامل تا ۱۵ فروردین به شناسه فضای مجازی @golestan_kanoon، شماره ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ و یا به آدرس instagram.com/kanoonparvaresh_golestan ارسال کنند.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این ایام که به‌علت رعایت اصول بهداشتی امکان ارتباط فیزیکی مربیان با اعضا وجود ندارد، با راه اندازی پیک امید مجازی اقدام به تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در قالب فیلم‌های کوتاه جهت پخش در فضای مجازی نموده است.

قابل ذکر است این اقدام در سطح ملی نیز در حال انجام است.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.