استاندار هرمزگان در تماس‌های تلفنی جداگانه با فرمانداران شهرستان‌های استان، بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در تماس‌های تلفنی جداگانه با فرمانداران شهرستان‌های استان، بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.

همتی در این گفتگو‌های تلفنی بر رعایت دقیق تمامی توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در تمامی شهرستان‌های هرمزگان و اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تاکید کرد.

کنترل مبادی ورودی و استقرار تیم‌های غربالگری از دیگر تاکیدات استاندار هرمزگان به فرمانداران در سراسر استان بود.

او همچنین خواستار ضد عفونی منظم سطح شهر‌های استان برای مقابله با بیماری کرونا شد.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر‌های درمانی برای مقابله با این بیماری، بر آمادگی کامل و درنظر گرفتن تمامی تمهیدات و امکانات مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های استان تاکید کرد.

همتی تامین و توزیع اقلام بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا را از دیگر موارد مهم دانست و خواستار توجه ویژه فرمانداران به این موضوع شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دو هفته بیش تا دیشب (۱۴ اسفند) ۳۹۳ بیمار دارای علایم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که از این شمار ۱۷۳ نفر مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که ۱۴ مورد مبتلا به کرونا بودند.

دکتر حسین فرشیدی افزود: دو نفر از مبتلایان در دو بیمارستان در بندرعباس جان خود را از دست داده اند که میانگین سنی آن‌ها ۶۵ سال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.