مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: اعتبار پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری تا پایان ریشه‌کن شدن بیماری کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید و صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حبیب یزدان‌پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: این تأسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز اقامتی، پذیرایی، مؤسسات گردشگری و... که اعتبار آن‌ها منقضی می‌شود تا پایان شکست کرونا تمدید خواهد شد.

یزدان‌پناه عنوان کرد: این اقدام در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش رفت‌ و آمد و تسهیل در امور مردم و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اداره کل استان انجام می‌شود.

او عنوان کرد: در شرایط به وجود آمده، صنعت گردشگری و فعالان این بخش در تیررس آسیب قرارگرفته‌اند که همه ما باید کمک کنیم تا از این مقطع بحرانی بتوانیم عبور کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم و مقابله با بیماری کرونا در اولویت قرار دارد، گفت: تأسیسات گردشگری استان با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.