رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر فرآیند تولید و عرضه محصولات بهداشتی استان، گفت: روزانه ۱۵۰ تن محلول‌های ضدعفونی در این استان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه تامین اقلام بهداشتی مقابله با بیماری کرونا آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر فرآیند تولید و عرضه محصولات بهداشتی استان، گفت: روزانه ۱۵۰ تن محلول‌های ضدعفونی در این استان تولید می‌شود.

امین زاده گفت: در هر یک از واحد‌های صنعتی تولید کننده ملزومات بهداشتی اعم از محلول‌های ضدعفونی کننده و ماسک یک نفر بازرس از معاونت نظارت و بازرسی سازمان مقیم خواهد شد.

او افزود: بدین ترتیب همه فرآیند تولید از ورود مواد اولیه تا محصول تولیدی و در نهایت مراکز عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه توان و ظرفیت صنایع آذربایجان شرقی در زمینه محلول‌های ضدعفونی بالغ بر ۱۵۰ تن در روز است، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با تامین الکل مورد نیاز این واحدها، ظرفیت تولید از این رقم نیز فراتر خواهد رفت.

امین زاده گفت: یکی از مهمترین نیاز‌های جامعه پزشکی، ماسک‌های تخصصی است که درصدد تامین قسمتی از حجم بالای نیاز‌ها از راه افزایش توان ظرفیت فعلی صنایع آذربایجان شرقی هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.