مسئولان برخی استان‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، اعلام کردند که امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

سفرهای نوروزی به برخی از استان‌های کشور ممنوع شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان‌های کشور و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، مسئولان برخی استان‌ها اعلام کردند امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.

استان اصفهان

 عباس رضایی، استاندار اصفهان گفت :امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن وجود ندارد، این اقدام برای حفظ سلامت هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

همچنین شهرداری قمصر اعلام کرد: ورود گردشگران داخلی و خارجی در پی شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال این ویروس تا اطلاع بعدی به این شهر ممنوع است.

پیش از این نیز شهرداری نیاسر هم از ممنوعیت ورود گردشگران به این شهر خبر داده بود.

استان اردبیل

 اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: به منظور عزم ملی در شکست ویروس کرونا و حفظ جان میهمانان عزیز و شهروندان گرامی در ایام نوروز، امسال کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه مسافر ها، مراکز گردشگری و آب درمانی ها تعطیل است.

استان مازندران

 احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران گفت: ایجاد هرگونه کمپ‌ عمومی گردشگری و برپایی چادر در محیط پارک‌ها و فضای روباز ممنوع است و مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی از پذیرش مسافر باید خودداری کنند.

استان گیلان

 ارسلان زارع، استاندار گیلان  گفت: در تعطیلات نوروزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیچ مسافری اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان استان گیلان در مدارس پذیرش نخواهد شد.

 استان یزد

  عباسعلی دانا فر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  به دلیل میهمان ناخوانده کرونا ویروس، مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم شهید دادرس، زائرسرای دانش تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مقرر شد مرکز خدمات درمانی و آموزشی فرهنگیان تا پایان سال به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه دهد.

استان کرمانشاه

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت:  به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی در کرمانشاه را نخواهیم داشت.

همچنین امید قادری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تمام اماکن و محوطه‌های تاریخی و موزه‌های این استان به علت شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است.

همچنین امیر شاه آبادی،فرماندار هرسین گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید گردشگران و مسافران از مجموعه جهانی بیستون ممنوع است.

 این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

استان بوشهر

گراوند، استاندار بوشهر گفت: هرگونه کمپ شهرداری‌ها و نصب چادر در سواحل و دیگر مکان‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهرداری با همکاری نیروی انتظامی موظفند برای اجرای این مصوبه اقدام کنند. همچنین اجاره خانه‌های مبله در استان  تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

استان هرمزگان

علی ابراهیمی معینی، مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت:مطابق مصوبه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره کیش مورخ ۱۴ اسفند، واگذاری هر گونه منزل مسکونی به صورت اجاره شبانه و ساعتی (موقت) تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

استان گلستان

حق شناس، استاندار گلستان گفت: هرگونه حضور مردم در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تفرجگاه‌هایی نظیر النگدره و ناهارخواران ممنوع است چراکه هرگونه تجمعی می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا می‌شود، همچنین پذیرش مسافر در تمامی مدارس و مهمانپذیر‌های ادارات در ایام نوروز ممنوع است.

استان فارس

اسکندرپور، شهردار شیرازگفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسرا‌ها و مهمانسرا‌ها ممنوع است.

طی سال‌های پیشین بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود، اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه‌مندان به سفر به شیراز می‌توانند در ماه‌های آینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

استان ایلام

سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام گفت:جهت پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و امثال آن ممنوع است.

او از همه مسافران نوروزی داخل و خارج استان خواست سفر‌های نوزوزی خود را به زمانی دیگر و وقتی که موج کرونا فروکش کرد موکول کنند و در این ایام در استان محل سکونت خود باشند.

استان خراسان رضوی

یوسف بیدخوری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اقامت مسافران نوروزی را در واحد‌های غیررسمی اقامتی از جمله اماکن ورزشی و گردشگری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسرا‌ها و همچنین برپایی چادر‌های مسافرتی را در تعطیلات نوروز ممنوع اعلام کرد.

استان سمنان

علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت:علی رغم آمادگی همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۹، بدلیل مقابله با شیوع کرونا یروس و حفظ جان مردم، با پوزش از عموم مردم اعلام می‌دارد: امسال شرایط پذیرایی از مسافران ارجمند را نداریم و از تمام هموطنان گرانقدر درخواست می‌کنیم از سفر به "استان سمنان" خودداری کنند.

استان سیستان و بلوچستان

ابوذر کوثری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا در این شهرستان تمامی مهمان‌پذیرها، هتل‌ها و مکان‌های گردشگری در ایام عید نوروز تعطیل و پذیرش هر گونه مسافر و میهمان در این مکان‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه اصفهانی
۲۳:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار محترم اصفهان سر جدت تو رو به هر کس که قبولش داری به شعور مردم اعتماد نکن،راه رو ببندید نذارید کسی بیاد اصفهان یا ازش خارج بشه،سه هفته است پامون از خونه بیرون نذاشتیم،ما به حرفتون گوش کردیم لطف کنید خواهش ما رو هم بپذیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خواهشنا استاندار خوزستان شما هم مثل بقیه استانها اعلام کن امسال نمیتونیم پذیرایی میهمانها باشیم وجدانا نیاید ما خودمون اصلا از خونه بیرون نمییام امسال نمیتونیم پذیرایی مسافرین محترم باشیم هزار گرفتاری داریم خواهشنا نیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
چالوس را قرنطینه کنید که هیچ رفت و آمدی به این شهر نشود مخصوصا شهروندان تهرانی را که هرروز شاهد ترددشان هستیم ما برای کارهای خیلی ضروری بیرون میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آقای دکتر صومی لطفا از استاندار آذربایجان شرقی بخوایید سفر به استان ما رو هم ممنوع کنن یعنی چی فقط منطقه آزاد ارس اونم از امروز با این وضع پیش بریم مردم که ما شاءالله رعایت نمیکنن حالا از اون ور هم چندتا خدایی نکرده مسافر ناقل یا بیمار بیاد واقعا اوضاع گلستان میشه
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۰:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام به هموطن ای عزیز
آقا خواهشا کسی بوشهر نیاید
تا این ویروس کرونا از بین بره
کسی از استان های دیگه اومد
ورودی های بوشهر منتظرشون هستیم کاکا
ما گفتیم. بخصوص طرف شهرهای تنگسیر نیاد
Iran (Islamic Republic of)
پیشوا
۱۹:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از بوشهر.از تنگستان دیار رئیسعلی دلواری
ملت همون زبان فارسی بلد هستیم
کاکا.عامو.خالو.ننه.دادا.
ازشهرها و استانهای
دیگه به بوشهرسفر نکنید.اصلا ملت تو این مدتت
مسافرت نرید نرید نرید
خواهشا به بوشهر سفر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پیاز کیلویی 15هزارتومان لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام
باز هم تکرار میمکنم. از استاندار اردبیل یاد بگیرین. کلا همه ی مراکز رفاهی رو تعطیل کرد. با قاطعیت. بقیه استان هام همین کار رو کنن تا از شیوع بیماری جلوگیری بشه.
استان های شمالی متاسفانه هتل ها رو مستثنی کردن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانها سرده وویروس جولان میده اصلا اونورا نمیریییییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آفرین به شما نیایین اینجا هوا سرده ویروسم سرما دوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ماخودمون هم همون اول راضی بودیم شهرمون قرنطینه بشه خودمون هم شهرهای دیگه فامیل داریم راضی نیستیم کسی مریض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از مسئولین محترم استانی درخواست داریم ورودی جنوب استان فارس روببندند بیشتر هرمزگانیا دارن میاین ماتوروستاییم هنوزکسی کرونا نگرفته نگرانیم اونا بیاین ومنطقمون روآلوده کنن...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام.چرا هر روز در تلویزیون آزادراه تهران به شمال تبلیغ می شود؟؟؟!!! واقعا جای تعجب دارد؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لطفا هموطنان گرامی ازسفربه استان هایی که آمارمبتلایان به کرونا کمتره سردکننده همچنین به روستاها که درگیر این بیماری نیستندسفرنکننددوروزپیش چندنفر از قم اومدن
Iran (Islamic Republic of)
دزدشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سفر به کیش ممنوع شود ولی چون ۷۰ درصد مسولین از دارایی هایشان در کیش ذی نفعند این خواسته غیر قابل اجراست ،، اگر مردی وجود داردکه خائن نیست به دلایل امنیتی ،، سیاسی ،، جانی،، فرهنگی،، ااین کار را انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تهرررراااااان چی؟
چرا مردم باید بیان اینجا ما کرونا بگیریم بمیریم؟؟
وضع کرونای تهران و قم از همه جا بدتره و تولیستتون نیست
چیکار دارید میکنید
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اخه کدوم شیر پاک خورده ای پا میشه میاد تهراااننن ههاااننن؟؟؟؟؟ادمین توروخدا اینو ثبت کن ببینم این حرف حسابش چیه همش تهران تهران میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آقا متاسفانه میرن البته نمیدونم همشهری ما قبل این ماجراها رفته بود یا بعدش بهر حال کرونا گرفته امیدوارم همه مریضها سلامتی شونو بدست بیارن و خانواده ایشونم نگرفته باشن
Iran (Islamic Republic of)
پیشوا
۱۹:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
والا من خودم۳۳سال دارم و کل خانواده ام تا حالا همجا رفتیم به
جز تهران دلیلی نیست به شهر هوای آلوده دود ماشین
حالا که این ویروس پخش شده...حتی اگه این ویروس ریشه
کن بشه نخواهم رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
وقتی همه سازمان ها تو تهران جمع شدن مردمی که ناچارن کارشون راه بیوفته مجبورن بیان تهران اگرنه مثل تهرانیا نیستن که تقی به توقی میخوره پامیشن هلک و هلک راه می افتن شمال...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با این گرونی بنزین و ویروس کرونا کی بیرون میره از خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ملت يه دست شستنم بلد نيستن بعد ميخوان مسافرتم برن و به همديگه كرونا بدن
اول با دست آلوده شون شير آب رو باز ميكنن و شير رو آلوده ميكنن بعد كه دستشونو شستن دوباره همون شير آلوده رو ميگيرن و ميبندن و دوباره دستشونو آلوده ميكنن
هر چي هم بهشون ميگم اول دسته شير رو بشورين بعد دستاتونو گوش نميدن
بعد ميگن چرا سرايت ما از همه دنيا بيستره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مسئولان قم چرا شهر و تعطیل نمیکنن مردم همین جور ریختن تو بازار
بعدشم این پاکستانی ها رو چرا راه میدین اااااا همینا کرونا اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آره مسافرت هم نمیرن مردم فقط نصف تهران میان شهرما و اطراف وهمه جارو شلوغ میکنند اصولا تهرانیها مسافرت به شهر ما و اطراف ما رو دوست دارند و امسال عید هم همچین بیااان تا تو این اوضاع بساط رقص و آواز و جوج خورون و ......را راه بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کار کل ایرانو این تهرانیا خراب کردن ... بشینین تو خونه هاتون خب ... بلد نیستین؟؟؟ هیشکی دوس نداره برین شهرشون ... چرا متوجه نیستین؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
باسلام.
بهترین راه برای کاهش مسافرتهای بین شهری، کاهش استفاده روزانه از سهمیه بنزین به میزان ۱۰لیتر درروز است.بااین مقدار فقط میتوان داخل محدوده زندگی هرفرد تردد کردوافرادنیازهای ضروری خودرا تامین کنند. واین سهمیه جوابگوی ورود در مسیرهای بین شهری نخواهد بود.درنتیجه مسافرتهای بین شهری انجام نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آقا لطفا سفر به آذربایجان شرقی هم ممنوع ان شاءالله بعد پسا کرونا تو تابستان که هوای اینجا خنک تره در خدمتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اذربایجانها هوا سرده اصلا نباید بریم اون ورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بعد از تهران ، قزوین در خدمت مسافرین محترم از تمام استانها است !!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا:))))))))قربون دهنت:::)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یعنی استاندار کرمان خوابه که بیانیه نداده یا میخواد کلا از شر کرمانیها خلاص بشه؟؟؟
Canada
محمد
۰۵:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آخیش - ننم همش گیر میداد چرا همش تو خونه ای - چرا همش میگیری میخوابی تا لنگ ظهر - الان دیگه کسی تا آخر این کرونائه کاریم نداره :)
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۴:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
شهرستانی های عزیز لطف کنن تهران نیان
خواهشا خواهشا خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
میگم چرا با اسم من کامنت میذاری؟؟؟؟ شما دستاتو شستی تهران تهران میکنی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تهران خودش یه دونه تهرانی توش نیست همه شهرستانی و ترک و اقوام دیگه ان..شماهایید که تا تعطیل میشه پامیشید میرید شمال و جنوب و شرق و غرب..شماهایید که کرونا رو به استانای شمالی پخشش کردید.اونوقت میگی نیا تهران
تو وجدان داری واقعا؟؟؟؟؟؟؟تهران تهران میکنه براما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم تهرانیای اصیل الان همشون رفتن..
اینایی که الان تو تهران ساکنن از 72 ملت ایران توش میتونی پیدا کنی...
پس اینقدر تهران تهران نکنید... ضمن اینکه این شماهایید که میاید شمال و شهرهای دیگه نه شهرستانیا..
Iran (Islamic Republic of)
:/
۰۲:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
اخه کی میاد تعطیلاتشو تو تهران بگذرونه:|
یه چی بگو بگنجه داداش:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لطفا کسی مشهد هم نیادش ما اینجا با مرگ دست و پنجه خورد میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تهران چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نخودچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر کسی جایی نداشت بیاد قزوین . خونه هم هست در خدمتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشهاااا لطف کنید نیاین خوزستان پارسال سیل بردمون امسال کرونا میبرمون اگ وجدان دارین نیاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آره به خدا اینجا هوا گرم نیست خیلی هم سرده اصلا درحال قندیل بستن هستیم ما... کرونا هم اصلا تو هوای خوزستان نمیمیره اون هوای خوزستان تو تیر و مرداد ماهه که کرونا می‌کشه نه الان... خونگرمی و مهمون دوستی هم باشه واسه بقیه استان ها... با تشکر ... یک خوزستانی بدبخت کرونایی
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۰:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم این ممانعت ها واقعا عملی بشه‌.
واقعا برنامه سختیه اما شدنیه به شرطی که براش مجازات تعیین بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کرونا هم نبود ما جایی نمیرفتیم.اخه با این وضع گرونی مگه میشه رفت مسافرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام...لطفا لطفا لطفا جلوی تهرانیها را بگیرین نیان بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اره همین تهرانیا میان شهرای مارو الوده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
باید از روز اول قرنطینه میشد تو را به خدا شوخی نیست جدی بگیریم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
خرامان
۲۳:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا مسافرت به تهران محدود نمی شه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چون هیچکس تهران نمیاد
کی میاد اونجا
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
استان ما و تهران هم اعلام میکنن انشالله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
از اول کل شهر ها رو میبستید الانم هنوز زیاد دیر نشده ببندید ورودی شهرارو مردم ب شوخی گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خواهشاهمدانم نیاین.والله بزارین امسال یه نفسی بکشیم.چیه ها.همدان مگه‌شی داره هه.عین این ویلاناتاتعطیل میشه میاین همدان
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۳:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خیلی باحالی، لهجه همدانی زیبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قمی ها از خونه بیرون نرید چه خبرتونه اومدم برم درمونگاه دیدم بازار پرررررررره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
راست میگه بشینید سرجاتون منبعای کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
این چجور ممنوع شدنه! باید هر گونه تردد بین شهری بدون مجوز و بدون تاییدیه ممنوع بشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا قم و تهران ممنوع نشده که اول از اونجاها شروع شد؟
چرا مناطق گرمسیر و کویری بعضی جاها کرونا دارن درحالیکه توی دمای بالا ویروس کرونا دوام نمیاره
جالب و کمی مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عزیز جان مناطق گرمسیری هم الان زمستونه پس قرار نیست دماش شصت درجه باشه که کرونا بمیره ... اصلا هم مشکوک نیست ... فقط این طرف ها سفر نیاید لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اقا چرا انقد سخت می کنید ورود خروج همه شهر هارو منع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شهر ما کوچیکه کرونا نداشت یکی از قم اومده اینجا اولین مبتلا اینجام کرونایی شد
قمیهای عزیز تو را به قرآن جایی نرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هنوزم بعضیهادنبال مقصرند...بابااین ویروس همه دنیاراگرفت عقده وکینه های قدیمی رارهاکنیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تهران باید قرنطینه بشه
Iran (Islamic Republic of)
Bi nam
۲۲:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
استاندار یاسوج هم گفت از ورود گردشگر جلوگیری میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خوب گرفتین چی شد.گیلان نیاین. نیاین دیگه. بشینین تو خونه هاتون. بذارین ما هم آرامش داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
گیلان گفته فقط هیچ مرکز فرهنگی برای اسکان استفاده نخواهد شد!
یعنی می تونن هتل و خونه استفاده کنند!
خدایا چرا این گیلان یه مدیر درست و درمون نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
بهترین کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خود هرمزگان هم نیاید
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۲۱:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اگه یک شهر قم قرنطینه میشد الان کل ایران پخش نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هر کی عید نوروز رفت مسافرت دولت براش جریمه در نظر بگیره مثل آلمان که هرکسی بهداشت رعایت نکنه برای جلوگیری از کرونا اون فرد جریمه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چه فکر خوبی
Japan
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
انشاءالله ابن ویروس هم میره
ولی حکمت خدا رو شکر به خاطر همه چیزایی که بهمون داده و صلاحش بوده نده
ما یزدی ها همیشه گلایه گرمی و بدی اب وهوایی یزد داشتیم خدایی تابستون جهنمه ولی این ویروس زبون شکری برامون باز کرد که درسی شد برامون
تو هر سختی که هستیم شکر نعمت هایی که داریم و قدرش نداریم داشته باشیم
حتی گرمی جهنمی که همه الان دعا گو شدیم گرم بشه هوا
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
قربونه خدا برم
Iran (Islamic Republic of)
Raha
۲۰:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مردم هم میگن چشم جایی نمیریم .تا وقتی ورودی و خروجی همه ی شهر ها بسته نشه هیچ اتفاقی نمیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شهرتبریز است و جان نثارجانان میکند
سرمه چشم از غبار کفش میهمان میکند
اما اما اما اما اما
خواهش عیدامسال نیاییدسال دیگه چندین برابر از مهمانان عزیز پذیرایی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شوخى مى كنى.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تبریز بیماری غوغا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خودتون دم ورودی استان وایستید هرکی اومد بزنید پاشو قلم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
کرونا
۲۰:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
عاقا ما امسال به خاطر این ویروس نحس وسایل پذیرایی نخریدیم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هرکس خنگ هس میره عید دیدنی
همه باید تعطیل کنن رفت و آمدارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ماسک ها کجان؟؟اونایی که پیدا شدن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن ازقم
۱۹:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باسلام به مدیران صدا وسیما لطفا همانطوری مرتب به مردم جهت مسائل بهداشتی توصیه می کنید والحق والانصاف هم بیشترمردم دارند رعایت میکنند لطفا تذکر جدی به مردم خصوصا فاملین دور ونزدیک بدهید امسال نوروز عید دیدنی نیایند چون آمدن همانا ودید وبوسی ها شروع واوج گرفناری وبلا سرازیرمیشه لطفا ترو خدا جدی بگیرید نا این لعنتی ازکشورمان گورش را گم کند
Iran (Islamic Republic of)
Sam
۱۹:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خوزستاااااااان. خوووووووزستان کو پس؟؟؟؟؟؟؟ خوزستانِ مظلوم خوزستانِ ...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همینطور لرستان،بخدا منم دلم بود امسال برم مشهد سال تحویل،ولی بخاطر این اتفاق نمیریم،خواهشا رعایت کنیم ک انشالله با خواست خدا حل شه،اگ ب هم رحم نکنیم چطور خدا بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا یه عده ای انقدر ترسو بازی در میارن این کارا برای پخش نشدن بیماری هستش وگرنه وبا و طاعون که نیونده اینقدر شلوغش می کنید ، رعایت بهداشت رو بکنید سفر هم نرید و دعا و توکل هم حتما فراموش نکنید. البته من تا اونجا که دیدم متاسفانه خود مردم مسائل بهداشتی رو رعایت نمی کردن خصوصا در محیط خیابان یا اماکن عمومی برای مثال در استفاده از خوپرداز و وسایلی که استفاده عمومی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باسلام بنده یک پیشنهاد برای نیروی نظامی کشور دارم از همین روزها شروع کنند همه شهرها همان طور که برای تشیع شهید ملت را باخبر میکنند ملت را از نرفتن به سفر هشدار دهند وبگویید نز دیگه هر شهری که واردمیخواهند واردشود نیروی نظامی ازورود شان جلوگیری میکنند وجریمه سنگینی شامل خودرو هایشان میشود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تورو به حضرت عباس تو خونه هاتون بمونید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا شرم آور است. سفرممنوع تاپایان کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
کاکو خداوکیلی خودتونم میدونید که ما همتون دوستون داریم ولی یه امسالیو نیوید شیراز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
به مردم آموزش بدهید که موقع عطسه و سرفه کردن جلوی دهان خود را بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۸:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قم قرنطینه نشد حالا کل ایران قرنطینه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همه جا داشت، اولین جا کرونا را قمی ها پیدا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تهران هم باید ورودمردم از شهرهای دیگر رو ممنوع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دنا پلاس نو از ایران خودرو گرفتیم میخواستیم از اصفهان بریم رشت. حالا دیگه را همون نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حتما سفر کنید و از تعطیلات و خودروی خود لذت ببرید . سر راه توقف در قم جهت زیارت حضرت معصومه و مسجد جمکران فراموش نشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وات دِ فاز!؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وات دِ فاز؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چند گرفتی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مسافرت ها رابه همه ی استانها ممنوع کنید!! چون استانهایی که الان کرونا ندارند، توسط همین مسافران، آلوده میشن وهمه ی ایران را کرونا می گیره، بعددولت تاکی میخواد باکرونا مبارزه کنه!؟!؟ دولت کرونا راسیاسی نکنه!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
قم و مشهد چی پس؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خراسان رضوی هم ممنوع شده نوشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اینا که نمیفهمن! فقط میخوان برن مسافرت! اصلا هم براشون مهم نیس که جاهای دیگه رو آلوده کنن!
لطفا همه جا رو قرنطینه کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لعنت به استانهای بیخیال.
پس چرا استان ما نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
نیایید خواهشاً نیایید؟؟؟؟؟؟
دم همتون هم گرم گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
میاییم خوب هم میاییم....
فهمیدی از لج توهم که شده میاییم...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کجائین ؟؟خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
پس بیان خوزستان همه رو مریض کنن؟ آره؟ آره؟
همه جا رو باید قرنطینه کنن... باید جلوی هر ترددی رو بگیرن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ترسوها میرن مسافرت؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۱۷:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هموطنان عزیز اگرهمدیگرو دوست دارین امسال مسافرت نرید.بیایید بارعایت بهداشت ازسختی کار کادردرماتی بکاهیم.پزشکان وپرستاران دارند تاوان خوشگذرانی وبی خیالی مارا با فداکاری می دهند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نوش دارو بعد مرگ سهراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
میگم بچه ها من افسرده شدم و حساس
خب حالا نشستیم خونه
نون میوه خوراکی لباس ....چیزایی که میخریم ویروسی باشه چی
دست ۱۰۰تا آدم خورده بهشون که
مواد غذایی با چی بشوریم
فقط ۱راه وجود داره ویروس حدودا تا ۲روز روو اشیا زنده ست و اگه به بدن موجود زنده نرسه روو اشیا باشه میمیره گمونم چیزی که میخریم تا ۲روز نباید بخوریم و بهش دست بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا نترس - نون بسته بندی بخر - بستش رو ضد عفونی کن و بعد پاره کن و پاکتشو بنداز دور - و یا آرد بخر - میوه و غیره هم قبل از وارد کردن تو خونه تو حیاط تو یه تشتی چیزی با مایع خوب بشور و مشماهاش رو بریز تو مشما آشغالا - چیزای دیگه هم از همین روش استفاده کن قبل از ورود به خونه ببر حیاط پوستشون رو ضد عفونی کن اگر مشما داره بکن بنداز دور . زیاد سخت نگیرید بابا اِ ...این ویروس تموم میشه میره ولی بیماری وسواس تا ابد میمونه ها ... رعایت کنید ولی بدون ترس و وسواس
Iran (Islamic Republic of)
RBS
۱۷:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باسلام و احترام
هم وطن عزیز بهترین راه اینه این چند هفته یا چند ماه رو در منزل بمونیم رعایت کنیم.تا شر این کرونا از ایران و دنیا کنده بشه و خلاص بشیم و مسافرت هارو بعد این وضعیت انجام بدیم.همه دلشون تفریح و سفر میخواد ولی با این اوضاع نمیشه.
درک کنیم مردم شهر های دیگرو.
انشاا... دولت بعد این بحران کرونا یک هفته تعطیلی رسمی اعلام کنه تا مردم به سفر برن و روحیه بگیرن و شاد بشن.
عدم رعایت شاید موجب دردسر خودمون و دیگران بشه
به امید نابودی و شکست کرونا انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
دزدشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سفرربه کیش را الزاما تعطیل کنید به دهها دلیل فرهنگی سیاسی و امنیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا همه چی را مسخره می گیرید.تازمانی که انسان به سر خودش بلائی نیاد نمی فهمه؟گاهی کمی جدی باشیم وباشوخی و خنده از کنارش ردنشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هموطن ما کل خانواده با مشورت فراوان یه تصمیم گرفتیم
و به همه اعلام کردیم به شمام بگیم
هر کس با خانواده خودش و نه گروهی و ایل و تباری
جهت سر نرفتن حوصله
هر روز برین در دل طبیعت کوه جنگل دریا دشت دمن و هر طبیعتی که دم دستتونه جاهای خلوت
نه حوصله تون سر میره نه کرونا هست هم اینکه برا شادابی و سلامتیتونم خوبه
بشرطی که توو مسیر دیگه خیابون و جایی نرید
فقط خونه کوه خونه
خونه دشت دمن خونه
خونه طبیعت خونه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
همه تشریف بیاورید البرز و تهران ما در خدمتتون هستیم این دو استان منع مسافرتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری نژاد
۱۷:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
یعنی با پاسپورت و ویزا باید بریم سفر برون استانی !!!!!!!
خخخخخخخخ
پس به استان ما نیایید لطفاً.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مردم تهران هم برای یک سال هم که شده به مسافرت نروند تا حال مردم فقیر وبی پول را درک کنند این بهترین راه است هم ویروس را انتقال نمی دهند هم درک حال کسانی که نمیتوانستند به مسافرت بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تهران که پر فقیر هست عقده ای.
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۷:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با یه قرنطینه نکردن کلا شهرهای کشور درگیر این بیماری شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خونسردی خود را حفظ کرده در خانه ها بنشینید و تلویزیون تماشا کنید به استان چهارمحال و بختیاری هم تشریف نیاورید.
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم.دوری و دوستی برای همین موقع هاست!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
#سفر لغو.
#به استان ما نیایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هر استان و استانداری مسولیت جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک را به عهده بگیرد و بفکر ایمن سازی استان خودش باشد.
سفر به استان چهارمحال و بختیاری،بام ایرانزمین هم لغو بشه و از مسافران عزیز خواهش میکنیم به این استان نیایید.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
Yjc خواهشاً به شهرکرد و چهارمحال و بختیاری هم مسافرا نیان و این مریضی ها را به استان ما نیارن.
ما دوست نداریم به استان ما بیایید چون که دوستتون داریم که این ویروس نامیمون ریشه کن بشه و در همه استانهای کشور عزیزمان پخش نشه و گسترش پیدا نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
سفر به استان چهارمحال و بختیاری هم لغو کنید.
مریضا بیان تو استان ما برای چی؟؟؟؟
خیرتون خو نمی‌رسه لااقل شرتون و بیماریتون نرسه!!!!!؟؟؟
مرحمت زیاد برگردید به شهرهاتون.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۸:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا منم از دیروز دارم همینو میگم.کسی حق نداره از هیچ جای کشور بیاد چهارمحال و بختیاری.شرمنده امسال مهمون نواز نیستیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تشکر مسولین
کارتون شاخص بود
ممنون
جلوی تهرونیهارو بگیرید
که هیچ قانون و قاعده ای رو پذیرا نیستن
و باید زور بالا سرشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا مثل بچه مدرسه ای ها حرف میزنید اینجا نیا اونجا نیا عزیزان مسافرت عید رو نرید تابستون هست انشاالله تا اون موقع کلک این منحوس کنده شده بعد هر کی هرجا خواست بره خیلی هم سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۴:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یکی جلوی شهرستانیها رو بگیره که تهرانو مریض و داغون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام لطفا استاندار آذربایجان شرقی هم سفر نوروزی به آسان رو ممنوع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
واقغا اینا که میرن سفر و درک نمیکنم
ما از روز اول تو خونه ایم تا وقتی که اعلام کنن کاملا همه چی کنترل شده و شیوع از بین رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ما قمیها با کمال مهمان نوازی و خوشرویی منتظر قدوم سبز شماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ممنون ایشالا بعد از کشتن این ویروس میایم
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
منبع کرو نا و بدختی مملکت شمایید...
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۰:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
منم قمی هستم.خواستم بگم همشهری گرامی خواهشا بشین سرجات.ازطرف مردم قم حرف بی پایه واساس نزن جسارتاً.آخه وقتی کروناازقم منتشرشده به کل ایران میخوایی کیوبه کشتن بدی باحرفهای تبلیغاتیتون.کجامیخوایی اسکان بدی مسافرین رو وقتیکه مردم قم حدودسه هفتس یه دونه ماسک گیرشون نمیادکه بزنن کرونا نگیرندوپخش نکنند.نه مردم ایران خواهشاگوش ندین به این جملات کاسب کاری این جماعت.خواهشاتوخونه های خودتون امسال تعطیلاتوبگذرونید.محیط قم وحشتناک آلودس.مردم سطح شهرن متاسفاته تازه چهارپنج روزه که اکثراباماسک ودستکش میان بیرون.قبل ازاین اصلا مسخره میکردن هرکسی ام ماسک ودستکش زده بود.دیگه وقتی قضیه خیلی حادشدمجبورشدن ماسک ازاین معمولیاش تازه بزنند.
United Arab Emirates
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شما قمیها کلا صادر کننده کرونا بودید الان هم دنبال پذیرایی با کرونا هستید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۵:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کلی خندیدم. دمت گرم با اینکه کرونا داری ولی روحیه هم داری
France
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا استان لرستان رو هم ممنوع نکردن،والا،این چ وضعیه،،مسئولین خواهشن لرستان رو هم منع ورود تعطیلات کنید تا انشالله مریضی بره تو دهنه چینیها،ینی هرچی میکشیم ازین خفاشخورای بی مغزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شهر خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
زنده باشی،خوبی از شهر شماست
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۶:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
احساس بدی دارم ک اجازه نداریم جایی بریم..البته هم ب نفع ماست هم همه هموطنان عزیز،ولی حس درونیمو گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اصلا حس عید نیست همه افسرده ناراحت
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا،همینه ک گفتین،اینقد توخونه موندم،فقط تو محلمون رفتم ته خیابون و برگشتم فقط ب نیت پیاده روی،مستقیم،اینقد هم هوا سرد بود کسی بیرون نبود،خخخ
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۶:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا بگید خوزستان هم کسی نیاد مگه ما جونمون رو از سر راه آوردیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مگه قبلا میومدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هر سال تو اهوازهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باید ورودی و خروجی شهرها بسته بشن ...اینجوری بی فایدس هیشکی گوش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام.کاسبا و مغازه داره که کارشون شب عید رونق پیدا میکنه وکلی چک و بدهی دارند باید چکار کنن.دولت محترم فکری بحال اینا بکنه که همه امیدشان شب عید بوده و اونم که نابود شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مالک های محترم این یکی دوماه رو با مستاجرها کنار بیان حتما خدا براشون جبران میکنه تو این شرایط بهتره باهم مدارا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این نتیجه گرون فروشی های سالهای قبله . خدا گذاشت تو کاسه تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اقای استاندار خراسان رضوی چرا بیانیه ندادن چرا ورود به مشهدو ممنوع نکردیننننننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ممنوع شد ممنوع شد داد نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نهی ..
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تهرانیاااییی مححححتتتررمممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آقایان و خانم ها اصلا نترسید و به مسافرت ها تون برید مرگ دست خداست و کرونا وسیله . اونیکه قسمتش باشه میگیره و میمیره خلاص میشه از اینهمه بدبختی . راحت برین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا بمونین تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آقا بمونین تهران دیگه نه تنها تهران بمونین خونتون بزارین شرررررررررررر این ویروس کنده شه عین این مردم تایلند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تهرانیای محترم چهارمحال و بختیاری نیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا سمنان هم نیایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
بام ایران پذیرای هیچکدام از مهمانان گرامی در امسال نخواهد بود!!!!!!!!
هر جایی هستید تنتان سالم و خوش باشید؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چشم نمی آییم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دیگه دیره ما تو راهیم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۰:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
راست میگه خواهشا نیاید چهارمحال
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۲۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا زنجان هم نیاید . . .
Iran (Islamic Republic of)
بروجردی
۲۰:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
هموطن عزیز مخصوصا تهرانی ها لطف کنید عید بهونه نکنید بروجردم تشریف نیارید .لطفا امسال بمونید خونه خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا به آذربایجان هام نیایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
بمونید خونه هیچ جا نرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
و همین طور خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۸:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حاجی دیر نیست.واس خودت میگم وگرنه من که سرجاده ورودی با برنو نشستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۵:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا جلوی تهرانیها را که در داشتن کرونا در صدر جدول هستن را نمیگیرن که به شهرهای دیگه نرن ؟؟!!تهرانیهای محترم فقط مهمونی و تفریح تو تمام شهرها میرن ولی حتی حدود 5 درصد از شهرهای دیگه هم به تهران نمیرن !! یعنی فقط رفت ...ولی اومدی درکار نیست
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خب شما هم تشریف بیارید در خدمت باشیم ☺☺☺
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
خوب بیاا مگه جلوتو گرفتن
۱۲