آمادگی درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر برای خدمت به مردم

فرمانده سپاه بابلسر از آمادگی شبانه‌روزی درمانگاه باب‌الحوائج سپاه بابلسر برای خدمت به مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه مردم بابلسر با رعایت نکات بهداشتی، همدلی و همکاری با کادر درمانی شهرستان و توکل و توسل به خداوند قطعا کرونا را شکست می‌دهند، گفت: درمانگاه باب‌الحوائج (ع) سپاه بابلسر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی درمانی به مردم است.

او ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه کادر درمانی شهرستانی بابلسر در مقابله با ویروس کرونا، افزود: از همکارانم در درمانگاه باب‌الحوائج (ع) سپاه بابلسر که این روز‌ها در خط مقدم حفظ سلامت مردم حضور دارند، تشکر ویژه دارم.

سرهنگ موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه فداکاری و دفاعِ مقدس این روز‌های مدافعان سلامت ملت در خاطر مردم ثبت می‌گردد، ابراز امیدواری کرد شرّ این ویروس منحوس به خواست خداوند به‌زودی از کشورمان دور شود.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این ناحیه برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: قرارگاه پدافند زیستی با ۷ کارگروه در سطح ناحیه، حوزه‌های بسیج و محلات بابلسر راه‌اندازی شد.

او با بیان اینکه انجام سمپاشی و ضدعفونی کردن در سطح اماکن عمومی، محلات و مساجد توسط بسیج با همکاری ارکان محلات در حال انجام است، افزود: پیام‌های بهداشتی نیز به‌صورت روزانه در شهرستان منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: چند گروه جهادی جهت جمع‌آوری و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع میان مردم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار