مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: سال ۹۹ سال شکوفایی سازمان همیاری است و این مهم با هدف گذاری تمامی واحدها، شرکت‌ها و موسسات تابعه در جهت افزایش فعالیت‌ها و تبادلات محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جلسه مشترک با مدیران واحد‌های ستادی، شرکت‌ها و موسسات تابعه این نهاد که در خصوص روند سرمایه گذاری‌های سازمان برگزار شد، گفت: قطعا سال ۹۹ را می‌توان سال شکوفایی سازمان همیاری در سایه تلاش همراهی همه شرکت‌ها و موسسات تابعه به عنوان بازوان اجرایی این نهاد محسوب کرد.
 
او با بیان اینکه ظرفیت سازمان همیاری بالاتر از این است، ادامه داد: هدف گذاری که برای سال آینده و تحقق چشم انداز‌های ترسیم شده برای سازمان انجام داده ایم افزایش تبادلات و معاملات هریک از بخش‌های وابسته به سازمان تا ۱۰ برابر است که باید پیش بینی‌های لازم در بودجه سال  آینده شرکت‌ها و موسسات دیده شود.
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با بیان اینکه بخش خصوصی با کمترین منابع ارزش آفرینی زیادی می کند، گفت: ما نیز در سازمان همیاری با منابع اقتصادی مطلوب، ارتباطات مناسب و اختیارات قانونی کاملی که در اختیار داریم باید بتوانیم خوب عمل کنیم.
 
کرمانی با اشاره به اینکه توجه به ارزش آفرینی در تمامی فعالیت‌های سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه الزامی است، افزود : باید نگاهمان در همه حوزه‌ها وسیع باشد به ویژه در بخش شهرداری‌های باید حجم مبادلات و ارائه خدمات به حوزه مدیریت شهری استان را افزایش دهیم.
 
او تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه پروژه‌های ساختمانی در شهر‌های مختلف، برگزاری دوره‌های آموزشی، سوخت، پسماند، عمرانی، بیمه ای، بازرگانی خارجی و فعالیت‌های خوبی توسط شرکت‌ها و موسسات تخصصی سازمان در حال انجام است که باید آن‌ها را برای ادامه راه و رسیدن به اهدافمان گشترش دهیم و با ارزش آفرینی در هر یک منافع پایدار ایجاد کنیم.
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: کسب و کار‌های بسیاری وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشیم، هدف ما نگاه ویژه به فعالیت‌های دانش بنیان و برنامه‌های برون مرزی است که باید تلاش کنیم این حوزه‌های را تقویت کنیم، رویکرد ما در برنامه ریزی برای پروژه ها، رعایت سلامت و قانونمندی، اقتصادی بودن و درگیر شدن کمترین منابع در یک پروژه است که باید در همه فعالیت‌های سازمان، شرکت‌ها و موسسات تابعه مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.