سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار در سازمان اورژانس شهرکرد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد حیدری سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار در سازمان اورژانس شهرکرد خبر داد.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با فراهم سازی زیر ساخت‌های لازم جهت اجرایی شدن سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار، این سامانه در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان شهرکرد اجرایی شد.

حیدری اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر حذف فرم‌های کاغذی و ثبت و نگه داری فعالیت‌های اورژانس پیش بیمارستانی به صورت الکترونیک، دسترسی به آمار و فعالیت‌های اورژانس پیش بیمارستانی و بهره گیری از آن نیز تسهیل می‌شود.

او ادامه داد: برای راه اندازی این سامانه کلیه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به گوشی‌های تلفن همراه متصل به اینترنت، جهت دریافت و ذخیره اطلاعات و ثبت اطلاعات در سامانه آسایار تجهیز شدند.

حیدری گفت: کلیه آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان به دستگاه جی پی اس تجهیز شدند و ردیابی آمبولانس‌ها و همچنین ثبت دقیق زمان اعزام و رسیدن به صحنه از اهداف نصب این دستگاه‌ها است.

او افزود: دسترسی به آمار و اطلاعات این سیستم سبب می‌شود دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس تسهیل و فرصتی فراهم شود تا با بهره گیری به موقع از آمار و اطلاعات برنامه مؤثری برای ارتقای سیستم تدوین شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار