معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تعداد خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را 137 هزار خانواده عنوان کرد.

محمدرضا علی پور خدادادی معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حدود ۱۳۷ هزار خانواده در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

او افزود: از این تعداد، حدود ۸۴ هزار خانوار کمک معیشت عادی دریافت می‌کنند، بخشی دیگر در قالب تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که این طرح از سال گذشته اجرایی شد و در رابطه با التهابات اقتصادی بوجود آمده در جامعه با مصوبه مجلس و با کمک دولت درحال انجام است.

علی پور خدادادی اظهار داشت: بخشی دیگر خانواده‌های نیازمندی هستند که از کمک معیشت بگیران مجزا هستند و تحت عنوان نیازمندانی که از یک تا چندین خدمات را از کمیته امداد دریافت می‌نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: کمیته امداد در قالب برنامه میان مدت به نام برنامه ۵ ساله ششم توسعه در حال فعالیت است و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان بیان کرد: با عنایت به رویکردی که کمیته در حال دنبال کردن آن است، رویکرد اساسی و سیاست اصلی بحث کاهش فقر و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند است.

او اذعان داشت: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد با هدف سیاست و رویکرد اساسی مذکور در حال انجام هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.