این اذکار را برای آرامش بیشتر تکرار کنید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر ذکر گفتن و یاد خدا بودن در این شرایط حساس برای آرامش بیشتر تاکید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید حسن سیدی: در این شرایط، حفظ آرامش و رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین اصل است.

او با قدردانی از دست‌اندرکاران حوزه سلامت و سایر افرادی که به هرشکلی در راستای پیشگیری و درمان کرونا ویروس در کشور و استان فعالیت می‌کنند، افزود: باتوجه به اینکه این پدیده شوم در کشور تقریبا فراگیر شده و افراد جامعه را به نحوی درگیر کرده است یکی از مهم‌ترین مسائل، حفظ آرامش و امنیت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید به رعایت بهداشت فردی و توجه به دستورات پزشکان و پرستاران، افزود: به مردم توصیه می‌شود که ذکر صلوات و آیت الکرسی، راهمواره بر زبان داشته و در نماز‌های خود به خصوص در سجده آخر اذکاری از جمله "یا رب" ذکر شود.

سیدی بیان کرد: ذکر یونسیه (لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین) یکی از دیگر ذکر‌هایی است که آرامش‌بخش قلوب است.

او یادآور شد: متوسل شدن به ائمه اطهار (ع) به خصوص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را همواره در خاطر داشته باشیم که همه این موارد در راستای حفظ آرامش انسان‌ها و قلوب بسیار مهم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرامش ، امنیت ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار